Var är Majim G ?

Ja jag såg dina foton på honom...en snygg häst...men jag fick inte någon wow-känsla förstås... som jag sa till dej. :smirk:

Men för den som vill ha ett prisvärt och vettigt alternativ så är han kanske en lämplig kandidat på listan. ;)

Jag vill gärna se kort !!
Har du dem på datorn så du kan maila dem ?
I såfall PM:ar jag dig min adress.

För min del blir det träff!!

Jag vet däremot inte med grannen för de har "stallfest" samma kväll. Jag blev oxå bjuden även om jag inte tillhör stallet, men jag får ståöver och kolla in hingstarna i stället :)

Vill gärna se bilderna! Jag vet ju inte när jag får ändan ur vagnen för att åka och kolla in honom.

Lill / Stall Nöbbeled

Majim G kommer att visas på Ridklubben Uddens hingstvisning den 18/4 kl 13,00, där visas även andra raser som Shetland, Russ Welsh Ridponny New Forest Appalosa Sv Halvblod.
Udden ligger norr om Kalmar.

Det är ok om hon inte följer med. Fast det hade ju varit kul att träffa henne. Men jag får komma och hälsa på er istället.

Tar med mig hennes papper till dig då, så får du dom den 16. Hör av mig när jag kommer till Tingsryd.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 027
Senast: Milosari
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 384
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 177
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 509
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka