Var annonsera? Hur?

K

Kiddo

Var och hur kan man nå ut med inbjudan till clinics, träningar, o.dyl.? Jag har varit inne på Ridsportförbundets och distriktets hemsidor, och där verkar inte finnas någon snabb "annonsmöjlighet". (Annonsdirekt vet jag redan om - söker andra kreativa idéer).

Sv: Var annonsera? Hur?

Det beror på litet vad det är för clinic. Inom western borde det vara lättast att kontakta de närmaste föreningarna och sätta in en liten annons i deras klubbtidning.

/KT

Det är en hoppträning för mycket känd profil. Kort varsel, många platser.

Sydsvenskan. Oslagbart att nå ut till många. De större ridklubbarna (brukar sätta upp om man skickar dem ett anslag) och hästsportbutikerna. Bra respons.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 409
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 065
Senast: Lavinia
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Träning och hälsa del 12
  • Hiss och diss del 5