Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken sötnos!
vad är det för ras?
Du är inte ensam kvar, jag är också här *räcker upp handen glad att få sällskap* fast mitt skrälle har gått över 380 dagar nu, kul.... jag måste vara ensam i historien om att ha två separata ston som bägge går över 380 dygn innan dom behagar föla. Förra stoet gick 388 och jag ger mig f-n på att detta har som målsättning att slå henne![]()
Du är inte ensam kvar, jag är också här *räcker upp handen glad att få sällskap* fast mitt skrälle har gått över 380 dagar nu, kul.... jag måste vara ensam i historien om att ha två separata ston som bägge går över 380 dygn innan dom behagar föla. Förra stoet gick 388 och jag ger mig f-n på att detta har som målsättning att slå henne![]()
Jag har tyvärr inget nytaget kort och nu är hon långt bort på bete, men jag kan bjuda på ett ifrån februari när han var 1 år och 4 månader gammal. En liten piggelin med ögonen fulla av bus!
![]()
Hon klådde inte Grynets rekord!
385 dagar med bulle i ugnen blev det innan hon vackert fick bända isär sina söta små fuxfärgade ben och låta sin prins komma till världenDå kunde hon inte knipa längre.
Vi har inget namn och inga bilder ännu men han är stor och välväxt med fyra vita strumpor och bläs tror jag. Moderkakan såg jättefin ut och vad jag vet hittills har det inte kommit ut någon tvilling eller stenfoster vilket vi tillsammans med veterinärer har misstänkt efter ultraljudet i våras i Skara. (Det är en egen historia...)