Jag upplever verkligen inte att någon skrivit att de blir "sura" när folk ställer in, men jag kan absolut förstå att det är en olägenhet när det handlar om saker man måste sätta undan tid för att göra, saker som planeras flera månader i förväg och någon sätter i system att vänta in i det sista med avbokningar eller ombokningar.Nej varför skulle jag ersätta mina vänner med nya?
Bara för jag lär känna nya människor betyder inte det att jag dumpar dom gamla.
Den här diskussioner börjar balla ur lite känner jag
Jag tycker också det är roligt att träffa vänner och vill ha dom i mitt liv allt jag skriver är att jag inte blir sur om någon avbokar om vi bestämt att ses och jag kan tänka mig att en anledning till att jag känner så många människor är just för jag aldrig blir sur över något utan låter folk hållas som dom är
Edit: någon kanske har tagit ut semestertid för den där spádagen, och avbokar/ombokar jag då av obskyr anledning två dagar innan finns ingen möjlighet att ändra på det. Semesterdag förlorad.
Jag undviker själv att boka överhuvudtaget... och särskilt inte saker och ting längre bort än morgondagen eller eventuellt "till helgen" om jag kan, men när något väl är i almanackan och jag vet att andra fått anpassa sig tycker jag man gör sitt bästa för att möta upp. Alternativt pushar man inte för avancerade möten alls. Vad vinner personen på det? Det hela känns ju jätteskumt.