Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Nä det var i förrgår.....hihi...kul att se dig med...:love:

*Planerar sötnötsbildterror*

*kl*

igår fick jag frågan om jag ville vara med på julshowen på ridskolan där jag bor, för att visa upp lite westernridning.
jag hann bli jättepeppad och rånervös över vad jag skulle göra innan jag efter 5 sek kom på att jag faktiskt inte är hemma då :o åker ju till mor och far i de norrländska skogarna. attans, fast kanske ändå lika bra höhö :angel:

Går ut lite snällt här då......:p

Lite lek med instrumentet...

sweet1572.jpg

Var ett tag sen jag tittade in här...och vad är det första jag ser?

SÖTNÖTSTERROR:eek: ....

Annars rullar det på så sakta i norr. -21 grader nu på morgonen så jag sitter och häckar i köket med en het kopp kaffe. I veckan hade jag en skräckupplevelse av stora mått när jag gick ut för att ge hästarna kvälls/natthö. Fanns inga hästar i hagen:crazy:...så i mörkret med en ficklampa trampade jag runt i 1,5 timme innan jag hittade dom ca 1 km söderut. Dom hade gått utmed stora vägen, snyggt och prydligt utmed kanten på rätt sida, jajjamen och sen ut på en täkt.

Hagens elstängsel är nu "vinterkopplad" så nu går det ut 5000 volt och jag har beställt reflexgrimmor...utifallatt:cool:

*kl*

Idag är en riktig skitdag:(

Låg och deppig med ett självförtroende i botten.

Ute skiner solen och det är bedövande vackert om än väldigt kallt, måste försöka fånga dagen och vända mina tankar men vet inte hur:confused:

Vet du vad det är som drar dig ner? Kan det vara, som det är många gånger för mig, att du är fysiskt trött och därför även mentalt?

Ta en mysdag. Mysiga kläder, gott att äta och ett tempo som passar dagen. Klä på dig varmt, ta med dig en kopp kaffe och kliv ut i solen och bara andas. Bara njut. Bara va.

Ett annat sätt som kan hjälpa kan vara att skriva ner alla tankar. Att fysiskt skriva dem och se dem kan få hjärnan att släppa dem.

Vad det än är så vill jag bara påpeka att jag ser dig som en mycket fin människa. En stark och rolig person som jag gärna skulle träffa mer ofta. Kram.

ja det var ju lite otur fast kanske lika bra, är ju ingen reiningryttare så alla kanske hade blivit besvikna :o

Tack till dig och Lenita!!!!:love:

Ni är allt bra goa!

Huvudvärk och yr, ont kroppen och snuvig, kanske influensa på G???:confused:

independent in tha house! :D

Så, nu vill vi se bilder och filmer på din svarta fina! :love:

Och såklart! Din nya, henne har vi inte fått höra något om!:bump:

Idag var vi några som slog ihop oss och slängde fram en liknande trailbana.
Men det gick inte så bra för oss..
Jag värmde upp henne och checkade av henne lite meddans jag väntade på kamerakvinnan. Men det hann ta så lång tid att lilla Roxie tappade all ork. :rofl:
Så ja, själva trailträningen blev ganska misslyckad.:angel:

Det blir nog bilder när han är i bättre form:angel:
Den andra pållen kanske inte hör till detta forum, blir ju islandsridning på henne :) Fast jag lär nog göra en hel del western med henne med.

Har du börjat rida lilla Roxie?:)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 267
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 632
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 121
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka