Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Helt klart imponerande!!! Liksom jag är impad av fyrspannskörningen...vettetusan om jag ens skulle våga åka med i dom där svängarna :o

kl

Datumet för Ranch Horse Challenge är ute!! :bump::bump::bump:
En värmebomb i vinterkylan. Längtar som tusan!

För att prata om nåt roligare.... är det nån mer än jag som är SJUKT imponerad av ryttarna i stjärnhoppningen???

Dom imponerar en miljard gånger mer på mig än Anky :D:bow:

Åh ja de är ju superduktiga och modiga!! :D

Det är den 29 juni till 3 juli, som alltid veckan efter midsommar!;)

Gissa vem som jobbar natthelg då???:crazy::angel:

Men hörrni, vi bor ju rätt nära varann allihop! Kan vi inte försöka ordna en liten träning ihop?
Jag kan behöva en tränare :angel:

Jaha då blir det till att lägga in om semester då ;)

Tror jag är ledig på helgen får ta ledigt på tors-fre bara.

Verkar inte bättre!!!!

Vill ju veta när andra stortävlingar är innan jag tar ledigt den helgen....:p

Förstår om du avvaktar. :D

Sommaren vågar jag inte ens tänka på än. Jag vill åka på en tävling i Finland nån gång under året och så vill jag kunna åka på alla tävlingar hemtill. Vore kul att åka iväg också och njuta av en hel tävlingshelg borta, men jobb, praktik, skolarbete och sånt styr. Så jag vågar inte boka nåt än.

Yay! Då är vi två!
Jag ska ha riduppehåll mer eller mindre till januari pga mina höfter men sen vill jag hitta på nåt!

Hej allihopa! :D Joinar er här jag med då ! Har äntligen hittat ett litet privat stall, med 4 hästar som ägaren önskar sig att jag bekantar mig med.. ;)

Ersätter inte riktigt känslan av att ha min egen häst (miss my Irkku :( ) liksom 8 år nu, utan häst i 3 år.. Men någon dag får man väl chansen att hitta en ny vän som hälsar på en när man går in i stallet... :love:

Jag måste dock införskaffa en mecate (träningsrep), någon som vet var i Sverige man hittar för ett bra pris/utbud? :) Vet att det kostar lite mer, men vill inte köra billiga rep från Öb eller biltema....

Andra tankar eller så skriv gärna :p puss hej allihopa! :D

Kolla i de olika westernbutikerna, många av dem har.

Smygreklam!
Någon som kan tänka sig att hjälpa oss med träningen? Har kört jättejättefast på alla sätt och vis. Letar efter en människa med tålamod och ponnyvana (läs tjurig åsna-vana)..

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik För att tråden vi som letar häst, inte ska spåra ur mer 🙈 skapar jag en ny tråd där vi kan diskutera hur mycket pengar våra hästar...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 267
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 632
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är...
2
Svar
31
· Visningar
2 121
Hästvård Hej buke! Jag är här och läser ofta men har aldrig postat en tråd tidigare, men har ni hamnat i problem med stallägare och ber om ert...
Svar
13
· Visningar
1 230
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka