Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Hmm.. Jag sitter och funderar på en sak. Skickade iväg min gamla ropingsadel till en tjej för lite mer än en vecka sen. Hon skulle prova den i en vecka och sedan höra av sig om hon vill ha den eller inte. Hon har inte hört av sig och jag har både mailat, sms:at och ringt men inte fått svar. Borde jag utgå från att hon blåst mig?
Om jag minns rätt så har jag något/några års försprång, så du kan vara lugn!
Ang bilderna inne på bildtråden så tycker jag att du har gjort ett extremt bra jobb med honom!
LillMalin Tog du inte emot pengar först?
Usch, jag hade aldrig vågat låna ut sadeln på prov om inte jag verkligen kände personen i fråga.
Jag har däremot sålt den med 14 dagars öppet köp.
Jag har varit precis lika blåögd som dig, Jag har dock haft tur. Min sambo har haft mer otur. Visserligen "bara småsummor" somm några tusenlappar . Men iaf.
Fy va tråkigt!
Sen vet man ju aldrig, det kan ju ha hänt något som gör att man inte får tag på den personen. Men du har inte sett den ute på annons igen iaf?
Jag hade nog avvaktat några dagar och sen anmält henne.
Ja, hon fick sin bebis redan när hon var 17.
Jisses!
Men nu sitter hon också lite jobbigt till utan körkort och en pappa till barnet som har avsagt sig allt ansvar och stuckit.
Ne, du! Jag tror vi gör bäst i att vänta lite.