Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vanlig, läder går ju lättare sönder om hon fastnar. Onödigt med repgrimma som är skarpare.Har börjat att ha med min sällskapshäst ut på turer med min valack. Har haft vanlig grimma och grimskaft men funderat på repgrimma. Eller finns förslag på något annat bra? Vad använder ni? Vill ju inte heller att hon skall fastna ute i skogen om jag tappar henne....
Har börjat att ha med min sällskapshäst ut på turer med min valack. Har haft vanlig grimma och grimskaft men funderat på repgrimma. Eller finns förslag på något annat bra? Vad använder ni? Vill ju inte heller att hon skall fastna ute i skogen om jag tappar henne....
Har börjat att ha med min sällskapshäst ut på turer med min valack. Har haft vanlig grimma och grimskaft men funderat på repgrimma. Eller finns förslag på något annat bra? Vad använder ni? Vill ju inte heller att hon skall fastna ute i skogen om jag tappar henne....