Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va? Jag tyckte de sa på SVT att TV4s visat högre än SVTs?!MP ligger långt under 4% spärren enligt TV4s valvaka, jag lyssnar också medans jag surfar.
Japp han räknar väl med SD. Frågan nu är hur C och L ska komma undan med att de regerar på SDs nåder.Nä, lär inte bli en rödgrön regering oavsett resultat eftersom alliansen vägrar acceptera resultatet, Ulf har ju gjort klart att han ska bilda regering oavsett.
Nä, lär inte bli en rödgrön regering oavsett resultat eftersom alliansen vägrar acceptera resultatet, Ulf har ju gjort klart att han ska bilda regering oavsett.
MP ligger långt under 4% spärren enligt TV4s valvaka, jag lyssnar också medans jag surfar.
Japp han räknar väl med SD. Frågan nu är hur C och L ska komma undan med att de regerar på SDs nåder.
Om S skulle få för sig att samregera med SD då vet jag inte vad jag gör. Många gråsossar söderöver röstar SD och har alltid varit relativt främlingsfientliga.
MP ligger långt under 4% spärren enligt TV4s valvaka, jag lyssnar också medans jag surfar.
Nejdå, där var de säkra. 5,8% låg de på (eller möjligtvis kan det ha varit 5,6). Jag lyssnar inte medan jag surfar utan har mer fokus på TV:n.Va? Jag tyckte de sa på SVT att TV4s visat högre än SVTs?!
Tack! Det var vad jag tyckte att jag hörde på SVT.Nejdå, där var de säkra. 5,8% låg de på (eller möjligtvis kan det ha varit 5,6). Jag lyssnar inte medan jag surfar utan har mer fokus på TV:n.SVTs var lägre, bara strax över 4.
Isåfall får jag hoppas att Vänstern öppnar sin stödtelefon för besvikna sossar igen mvh redo att ringa. Dock tror jag inte det kommer hända. Samarbete med SD vill säga.
Såg just på svt att M förlorade 14% till SD medan S förlorade 11% till dem?Så mycket som vi hört från de rödgröna om alla moderater som gått till SD.
Och så visar Valu att SD vunnit flest väljare från Socialdemokraterna![]()