Valptråden

Sv: Valptråden

Andy
DSC_0508.jpg

Ursöt! (tiooo)

Vilka söta valpar alla har, och en saluki vann ett pris med såg jag :D

kl

Och här finns ännu en salukivalp...

24657119.jpg

...som börjar bli stor nu (4 mån).

24657137.jpg

Ja, hon är ju det! Och det är ju din också, vilket du säkert vet :)

Apropå din bild där Wahidah visar musklerna, så blev jag också förvånad över hur mycket muskler Faiza fått, syns ju speciellt när de står på bakbenen sådär.

Hon är supersöt! Min före detta pojkvän hade en saluki och den såg ungefär ut som den på bilden:) Han hette Bill ;)

*kl*
Såvida han inte lämnade dig för en annan man så har vi nu slagit hål på en mycket populär myt :P :P (helt OT jag vet)

Så fina valpar alla har, men det är ju valpar, klart de är sööööta!!! (nej jag vill inte alls skaffa valp :a)

Andy tackar och hälsar - just nu kan han leva på dina höga poäng i söthet då de flesta stannar och så gääääärrrrnnnnaaa vill pussas med brodern :angel:

Jag förstår inte riktigt vad du menar Lady_A ?:confused:
Kan du förklara mer? :p

Ärsch det var inget... kom bara att tänka på att jag läst (ett par gånger tror jag) i trådar om humor och fördommar att alla män som äger vinthund är gay... Så i mitt huvud blev det lite roligt med ett bevis på att det inte stämmer, men det var nog inte så roligt iaf...

Hur som helst var det väldigt OT, och jag hoppas du inte tog illa upp på ngt vis...

Haha nej såklart inte! :p Nu var det faktiskt så att det var JAG som lämnade honom för en anna MAN ^^ Inte tvärtom hehe
Jag har aldrig hört det med vinthundar och gay innan, men nu vet jag ngt mer iaf :p

Liknande trådar

Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 986
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 817
Senast: fixi
·
Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
2 075
Senast: Nota
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 629
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka