Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, hon är ju det! Och det är ju din också, vilket du säkert vet
Apropå din bild där Wahidah visar musklerna, så blev jag också förvånad över hur mycket muskler Faiza fått, syns ju speciellt när de står på bakbenen sådär.
Ärsch det var inget... kom bara att tänka på att jag läst (ett par gånger tror jag) i trådar om humor och fördommar att alla män som äger vinthund är gay... Så i mitt huvud blev det lite roligt med ett bevis på att det inte stämmer, men det var nog inte så roligt iaf...
Hur som helst var det väldigt OT, och jag hoppas du inte tog illa upp på ngt vis...
Haha nej såklart inte! Nu var det faktiskt så att det var JAG som lämnade honom för en anna MAN ^^ Inte tvärtom hehe
Jag har aldrig hört det med vinthundar och gay innan, men nu vet jag ngt mer iaf
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.