valpnamn forslag

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare mardley
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 969
M

mardley

har hittat en dvargschnauzer flicka, svart och silver som kommer hem till mig nasta helg. Men jag har problem med namn. Uppfodaren har inget namn pa henne (hon kallas "little girl"). Behover forslag pa svenska namn! Har funderat pa Alice, men behover fler alternativ. Garna nagot "tufft" och charmigt, och inget "puttinutti-gulligt", da schnauzrar ar tuffa sma saker. :)

Sv: valpnamn forslag

har hittat en dvargschnauzer flicka, svart och silver som kommer hem till mig nasta helg. Men jag har problem med namn. Uppfodaren har inget namn pa henne (hon kallas "little girl"). Behover forslag pa svenska namn! Har funderat pa Alice, men behover fler alternativ. Garna nagot "tufft" och charmigt, och inget "puttinutti-gulligt", da schnauzrar ar tuffa sma saker. :)

Men gud, vad tråkigt med Alice, varför vill alla ha så vanliga namn?

gå in på www.behindthename.com och hitta massa namn som inte många heter :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 041
Senast: Corminta
·
Hundavel & Ras Ja, som rubriken antyder, vilka hundraser passar battre att bo i lagenhet an andra? Sjalvklart blir hunden vad man gor den till, vi...
Svar
13
· Visningar
5 379
Hundhälsa Jag ar -inget- fan av crates. Inget fan av linade hundar heller. Eller hundgardar (las: SMA hundgardar) Eller hundar som strosar...
Svar
5
· Visningar
1 170
Senast: vallhund
·
M
Övr. Hund Hur gamla var era dvargschnauzrar nar ni forsta gangen "gjorde nagot at palsen"? Forsta trimningen? Min tjej ar 15 veckor och jattesot i...
Svar
4
· Visningar
939
Senast: soma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tandutdragning komplikationer
  • Uppdateringstråd 31