Valpen kissar MASSOR!!

Lycanthrope

Trådstartare
Valpen har upptäckt ett ställa i köket, där vi inte ännu har köksbord och stolar, att kissa på. Många gånger om dagen är där en gul pöl, trots många promenader så fort han säger till och lite till..
Han har för ca 2 dagar sen börjat med detta.

Det är alltid samma ställe i köket ungefär.. eftersom vi oftast är i vardags/sovrummet så ser vi inte honom i köket heller..
Det brukar gå väldigt fort..

Dricker han för mycket? Kan det vara något fel?
Eller är han bara valp? :angel:
 
Sv: Valpen kissar MASSOR!!

Kan det vara så att kisslukten finns kvar efter att ni har torkat upp så att han gärna kissar där igen? Prova att torka med något rengöringsmedel som tar bort kisslukten helt.
 
Sv: Valpen kissar MASSOR!!

Oj, så smart! Det ska genast prövas för det är mycket möjligt! Han har ett ställe i vardagsrummet också, samma ställe varje gång.. Här ska torkas så får vi se! :banana:
 
Sv: Valpen kissar MASSOR!!

ta gärna ett starkt citron doftande medel typ ajax.. Fy spray kan fungera med!
 
Sv: Valpen kissar MASSOR!!

Hej ! Så gjorde våran hund också när hon var valp ! Pinkade på ett bestämt ställe i hallen innan hon kunde säga ifrån att hon skulle gå ut. Torka av med klorin utspätt med vatten o gör det på varenda ställe där valpen pinkar så blir det säkert bättre att valpen hellre vill gå ut !
 

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 813
Senast: LiviaFilippa
·
  • Låst
Hundhälsa Hejsan Vi är en hundvan familj som haft hund till och från hela livet. För en månad sedan skaffade vi oss en liten blandras på fyra...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
12 221
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 690
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 296

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp