K
Kimz0r
Jag ska valpsäkra lägenheten i morgon. "Vanliga" sladdar är förenade med livsfara, men hur ligger det egentligen till med nätverks-, antenn-, och telefonsladdar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska valpsäkra lägenheten i morgon. "Vanliga" sladdar är förenade med livsfara, men hur ligger det egentligen till med nätverks-, antenn-, och telefonsladdar?
Som jag trodde, behövde bara få bekräftat att jag trodde rätt.Du har just besparat mig en massa arbete.
![]()
Det är min första hund, kan inte bli annat än nipprig.![]()
Som jag trodde, behövde bara få bekräftat att jag trodde rätt.Du har just besparat mig en massa arbete.
![]()
Även om dessa typer på sladdar inte är farliga är det ju inte bra om valpen biter på dem. Utan ta bort alla sladdar som finns. En valp kan inte skilja på farliga sladda och inte farliga sladdar samt att det kan bli en dyr affär om man har valpen springer runt och biter och äter sladdar![]()
Så du tycker inte att man ska ta bort sladdarna då?? Utan att valpen kan bita och se vad som händer??
Nu menar jag såklart att om man har det problemet att man har en valp som tuggar på allt.
Håller delvis med. Har DRIVOR av sladdar här, samt en rejäl som löper genom hela lägenheten, och det ser stökigt ut. Samlar damm och fungerar som snubbeltråd.Sen tycker jag själv att kablar osv skall fästas vid väggen och inte ligga löst i hemmet för det ser bara skabbigt ut.