M

Myran88

Min vovve som jag skrev om förrut som fick två döda valpar, fick en till sen... långt senare... som lever.
Men han har så konstig färg på tassar/nos, röd-lila liksom. Någon som har nån aning va de kan va? Han e väldigt liten för sin ras, men pigg och skrikig.

har du fått valpar förut och det ser annorlunda ut nu??? annars så är valparna vädigt illröda på tassar och nosar när dom föds....själv tycker jag dom ser "onormala" ut...är valpisen f.ö frisk och äter, och ramförallt att modern är frisk är det nog ingen fara....

Ta med valpen och tiken till en veterinär tycker jag. Hon kanske har kvar en död valp till i sig iom att ni inte lade märke till att hon hade en levande valp kvar. Hur långt senare kom han? Vi på det här forumet är inga veterinärer, vi kan inte tala om för dig om den här valpen är frisk eller inte. Tiken kan dö om hon har kvar döda foster, moderkakan osv...

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 702
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 207
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 105
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 744
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar