Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, vad kul. Det är hon som har parat sin BC med min Fridolf! Träffade några av hennes pudlar då, fräna hundar!Kennel Engine heter kenneln! Hon har två kullar nu och det är den efter Elite och Jouline som jag är spekulant på!
Var kommer din(a) ifrån för kennel?
Ja jag såg det på hennes hemsida och kom fram till att det måste vara din Fridolf! Blir nog säkert väldigt trevliga bc-valpar av den kombinationenHaha, vad kul. Det är hon som har parat sin BC med min Fridolf! Träffade några av hennes pudlar då, fräna hundar!
Knäsjuka kelmonsterJa jag såg det på hennes hemsida och kom fram till att det måste vara din Fridolf! Blir nog säkert väldigt trevliga bc-valpar av den kombinationen
Så både gardiner, dukar och mattor har du lämnat framme? Så ambitiöst. Står iaf skorna på hatthyllan?Hon har inte hittat gardinerna än iaf
Så både gardiner, dukar och mattor har du lämnat framme? Så ambitiöst. Står iaf skorna på hatthyllan?
Så söt.
Ahmagaaahd. Så fantastisk!Hon har inte hittat gardinerna än iaf
Ahmagaaahd. Så fantastisk!
Hon har inte hittat gardinerna än iaf
Han är så galet fin - den finaste labbe jag settÅh, jag måste typ sitta på händerna och tejpa för munnen på mig själv för att inte rusa fram med den här grabbens träning. Han är ju så jäkla lättlärd! Och begåvad! Att han redan visar upp en uppsättning med så lovande egenskaper och färdigheter för jakten gör att jag vill träna och testa heela tiden. Ibland gör jag det t om utan att jag märker det! Ajabaja
Det är ju precis den uppsättningen som visar att jag inte behöver lägga särskilt mycket fokus på grunder än liksom.
Nu har jag bestämt mig för att fokusera på fotgående i koppel, inkallning och möjligtvis stoppsignal i typ 2 månader. Och så klart att vara valp, leka och busa tillsammans, prova nya miljöer och allt annat som hör valpens vardag till
Fina Floyd
Han är så galet fin - den finaste labbe jag sett
Han har ett uttryck där han ser "gammal och förståndig" utMen åh, tack
Jag är, helt opartiskt, böjd att hålla med De där öronen alltså Flax-Floyden. Det bästa är att han är så jäkla gosig också, vill helst alltid sova med kroppskontakt - allra helst med sitt (än så länge) lilla huvud vilandes över min hals och kroppen längs med min rygg