Vilket?
Du har ett PM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket?
Du har ett PM
Orkan är fint! Hur uttalas Cadet?
En vän till mig har en rottisvalp som heter HåkanGlenn
Jag röstar på Glenn. Annars Håkan.
Bara säg till så kommer jag spamma sönder en hel tråd med namn
Det kanske borde finnas en namntråd där folk kan skriva vad de ska ha för hund, vill ha för tema etc.?
Det låter klokt
Det är ju så roligt med namn! Du har fått så många bra förslag, det lär bli svårt att döpa knytet sen.
Namntråd finnes nu
Ja, skitsvårt. Ångrar nästan att jag frågade
För mig hade ettåringen gått bort för att den har svårt att vara ensam. Det blir otroligt handikappande med en sån hund.Hej
Hoppas det är ok att hoppa in såhär.. Jag väljer mellan 2 omplaceringar, båda schäfrar
En tik som är ett år och en hane som är fem, korad och lydnadsklass 3 och elitspår. Dock c-höfter. Ettåringen inte röntgad än, ett kullsyskon har c-höfter.
Hur skulle ni ha tänkt? ettåringen har svårt att vara ensam, verkar i övrigt vara en härlig hund. femåringen är ju betydligt mer erfaren, jag är intresserad av att träna och tävla lydnad. Hur skulle ni ha tänkt? Jag vet ju inget om höfterna på tiken, och hennes inköpspris är ju klart mkt högre. Hanen är ju fem och har inte haft några problem alls än, men kommer som ett brev på posten när han blir äldre kanske? Vad ska man välja? Mer erfarenhet eller unghund?
Nu är min lilla fis äntligen hemma Han är så fantastiskt tuff! Det pågår ett stort markarbete utanför mitt lägenhetshus och han bara sätter sig ned och tittar på allt som väsnas och rör sig.
Jag tror att han blir en utmärkt vaktpudel
Hej
Hoppas det är ok att hoppa in såhär.. Jag väljer mellan 2 omplaceringar, båda schäfrar
En tik som är ett år och en hane som är fem, korad och lydnadsklass 3 och elitspår. Dock c-höfter. Ettåringen inte röntgad än, ett kullsyskon har c-höfter.
Hur skulle ni ha tänkt? ettåringen har svårt att vara ensam, verkar i övrigt vara en härlig hund. femåringen är ju betydligt mer erfaren, jag är intresserad av att träna och tävla lydnad. Hur skulle ni ha tänkt? Jag vet ju inget om höfterna på tiken, och hennes inköpspris är ju klart mkt högre. Hanen är ju fem och har inte haft några problem alls än, men kommer som ett brev på posten när han blir äldre kanske? Vad ska man välja? Mer erfarenhet eller unghund?
Jag såg allt nån bild av din valp på insta för några dagar sen - mycket söt! Hur har första natten gått?
Då tänker jag bara "hakan" och då kommer Joe Leno upp framför migHawkan.