Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mycket lek redan idag, först med Milou, sen med mig, sen lek för sig själv, vi busade runt massor i trädgården och när vi kom in började han leka för sig själv. Det är en Duracell valp jag köpt. Men nu sover han så sött. Vi ska hem till mina föräldrar och det är första hemmet förutom här som han varit i så det blir nog full fart igen. Sa till mamma att ställa undan fina skor för dom stjäl han och allt under soffkantsnivå ligger också i farozonen.
Nu är det mindre än 3 veckor till hämtning och jag har valt valp! Det är en ganska stor kull men en har stuckit ut från de bilder och filmer vi fått, har dock inte vetat om det är en tik ens, är ganska långt ner i turordningen också. Dessutom skulle jag inte gå på teckning utan be uppfödarna välja den som stämmer mest in på vad jag vill ha. Men visst var hon en av de som var tillgängliga! Bad ändå uppf rekommendera den de tyckte passade och de valde samma som jag hoppades på Det måste vara ödet det! Känns jättebra, landade direkt. Hade hoppats kunna välja ett smeknamn som anspelade på stamtavlenamnet men det blir något helt orelaterat, för det föll mig verkligen inte på läppen, man kan inte få allt Idag fick jag hem en jättefin timrad hundkoja till kommande hundgården också, så nu syns det på tomten att det blir tillökning!
Hundavel & Ras
Kom verkligen inte på någon bra rubrik...
Nu är det så att vi ska skaffa ytterligare en vovve, har en blandis här hemma,pitbull/boxer...
Trädgård & Växter I höstas fick jag uppdrag av partner att skaffa 2 nya lättskötta växter då några av hans var döda. 😅
Detta är en av dödingarna.
Tyckte...
Juridik & Ekonomi Det är ok att blinka vänster när man kör in och höger när man kör ut. Det är ok att bara blinka höger ut. Jag förstår inte varför du och...