IMG_3277.webp

Bild för att det ska gå att se hur mörk han blivit jämfört med här tidigare i veckan

IMG_3389.webp

Mycket lek redan idag, först med Milou, sen med mig, sen lek för sig själv, vi busade runt massor i trädgården och när vi kom in började han leka för sig själv. Det är en Duracell valp jag köpt. Men nu sover han så sött. Vi ska hem till mina föräldrar och det är första hemmet förutom här som han varit i så det blir nog full fart igen. Sa till mamma att ställa undan fina skor för dom stjäl han och allt under soffkantsnivå ligger också i farozonen.

Ser ni hur mörk han blivit?

Nu är det mindre än 3 veckor till hämtning och jag har valt valp! Det är en ganska stor kull men en har stuckit ut från de bilder och filmer vi fått, har dock inte vetat om det är en tik ens, är ganska långt ner i turordningen också. Dessutom skulle jag inte gå på teckning utan be uppfödarna välja den som stämmer mest in på vad jag vill ha. Men visst var hon en av de som var tillgängliga! Bad ändå uppf rekommendera den de tyckte passade och de valde samma som jag hoppades på :love: Det måste vara ödet det! Känns jättebra, landade direkt. Hade hoppats kunna välja ett smeknamn som anspelade på stamtavlenamnet men det blir något helt orelaterat, för det föll mig verkligen inte på läppen, man kan inte få allt :cool: Idag fick jag hem en jättefin timrad hundkoja till kommande hundgården också, så nu syns det på tomten att det blir tillökning!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Kom verkligen inte på någon bra rubrik... Nu är det så att vi ska skaffa ytterligare en vovve, har en blandis här hemma,pitbull/boxer... 2 3
Svar
55
· Visningar
6 536
Senast: Belethien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sommartid
  • Rumsväxter 2
  • Högerregeln

Hund, Katt, Andra Djur