Strumpor och sockor fungerar ocksåMan kan ta en ärm från en tröja och klippa till också![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Strumpor och sockor fungerar ocksåMan kan ta en ärm från en tröja och klippa till också![]()
Hur liten är han? Jag har några av Gissas tröjor/täcken kvar, hon var i storlek ciggask-stor tändsticksask, tröjorna är sparade för att dom är såååååååååå sötaHmm, hur då måste man sy lite också va? Hans hals är så smal att det är svårt att ens hitta halsband. Så måste kanske sy lite runt halsen i så fall.
Ska prova mina täcken en gång till först. Vi ska gå en liten sväng, dvs Milou går hela vägen och Trassel lite grann bara och kissa och bajsa. Får se då hur han rör sig. Har beställt ett täcke som också ska vara väldigt litet storlek xxxs som kommer imorgon eller onsdag
Ta det lugnt! Du har ju haft honom typ ett dygn? Det är ju ingen brådska.Jag hoppas han kommer förstå snart för förutom stressen med att få honom rumsren är han underbar.
Han vill verkligen, verkligen inte kissa ute. Vi har lyckats 2-3 gånger idag men annars har han kissat inne. Han har ju bara varit ute kort och här ska han vänja sig vid mitt hem som jämfört med med hans kök är enormt och ute är det både grus, gräs, lite lera, snö, kuperat, träd, buskar, blöt mark, kallt när man är liten, naken och upplever naturen för första gången.
Han förstår inte kopplingen att kissa och bajsa ute istället för inne. Men allt är så nytt. Men frustrerande för han får lite panik och kastar sig bakåt i långlinan och är snabb som bara den att springa hem till värmen.
Jag hoppas han kommer förstå snart för förutom stressen med att få honom rumsren är han underbar. Men väldigt kräsen med godis så ska ta fram mjukosten.
Han vill verkligen, verkligen inte kissa ute. Vi har lyckats 2-3 gånger idag men annars har han kissat inne. Han har ju bara varit ute kort och här ska han vänja sig vid mitt hem som jämfört med med hans kök är enormt och ute är det både grus, gräs, lite lera, snö, kuperat, träd, buskar, blöt mark, kallt när man är liten, naken och upplever naturen för första gången.
Han förstår inte kopplingen att kissa och bajsa ute istället för inne. Men allt är så nytt. Men frustrerande för han får lite panik och kastar sig bakåt i långlinan och är snabb som bara den att springa hem till värmen.
Jag hoppas han kommer förstå snart för förutom stressen med att få honom rumsren är han underbar. Men väldigt kräsen med godis så ska ta fram mjukosten.
Jag hade/har problem med Oskar om det är skitväder ute. Det löste sig med min vedbod.Han vill verkligen, verkligen inte kissa ute. Vi har lyckats 2-3 gånger idag men annars har han kissat inne. Han har ju bara varit ute kort och här ska han vänja sig vid mitt hem som jämfört med med hans kök är enormt och ute är det både grus, gräs, lite lera, snö, kuperat, träd, buskar, blöt mark, kallt när man är liten, naken och upplever naturen för första gången.
Grattis! Han är ju bedårandeEdit angående försa inlägget. Han är väldigt motiverad med godis om han får något han tycker om och kan tugga så de kommer nog gå mycket bättre när alla tänder är på plats.
Visa bifogad fil 164044
Han är så rolig, dom fick varsin tuggpinne igår men Trassel tyckte det var otroligt roligt att titta och lyssna på när Mlou åt så han sprang fram och skuttade och pep glatt och roade sig på alla sätt när han tittade på Milou![]()
jag kör hem i morgon eller på onsdag så då kan jag leta fram det jag harMax 15 cm lång, är svårt att mäta när han är i full gång men mellan 10 och 15 cm och jag hittar inga kläder i den storleken, dom allra minsta valphalsbanden i nylon är på gränsen till för stora. Jag blir orolig att han ska ta sig ur det men det var det minsta uppfödaren hade. Han får liksom kravla och klättra upp för att sätta sig i mitt knä. Så väääääldigt liten
Gud vad snälltjag kör hem i morgon eller på onsdag så då kan jag leta fram det jag har
Max 15 cm lång, är svårt att mäta när han är i full gång men mellan 10 och 15 cm och jag hittar inga kläder i den storleken, dom allra minsta valphalsbanden i nylon är på gränsen till för stora. Jag blir orolig att han ska ta sig ur det men det var det minsta uppfödaren hade. Han får liksom kravla och klättra upp för att sätta sig i mitt knä. Så väääääldigt liten
Det bör finnas kläder att få tag på, min mamma har haft till sina chihuahuavalpar och de är ju mindre än en kinesvalp. Jag har fått låna grejer från henne och hittade ett täcke med rygglängd på ca 18 cm, och då fick jag ju inte ens de allra minsta grejerna eftersom jag ska ha större valp än chihuahua.Max 15 cm lång, är svårt att mäta när han är i full gång men mellan 10 och 15 cm och jag hittar inga kläder i den storleken, dom allra minsta valphalsbanden i nylon är på gränsen till för stora. Jag blir orolig att han ska ta sig ur det men det var det minsta uppfödaren hade. Han får liksom kravla och klättra upp för att sätta sig i mitt knä. Så väääääldigt liten
Jag letade halsband till kattunge men alla hade bjällror på sig. Men hittade ett valphalsband som kommer imorgon. Fungerar inte det får jag kika på katthalsbandKan det finnas till kattunge kanske?![]()
Vi har klippt bort bjällror på våra.Jag letade halsband till kattunge men alla hade bjällror på sig. Men hittade ett valphalsband som kommer imorgon. Fungerar inte det får jag kika på katthalsband
Pinglan är bara o ta bort,den sitter med en väääääldigt tunn metalltråd så drar man i den så släpper skiten.Jag letade halsband till kattunge men alla hade bjällror på sig. Men hittade ett valphalsband som kommer imorgon. Fungerar inte det får jag kika på katthalsband
Hur lång är han runt halsen? Min valpar har från temu/ebay, 15-18cmJag letade halsband till kattunge men alla hade bjällror på sig. Men hittade ett valphalsband som kommer imorgon. Fungerar inte det får jag kika på katthalsband