Hästar är värre tycker jagJa alltså kor kan bli rätt otäcka, väldigt imponerad över hundarna som kan jobba med dom!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hästar är värre tycker jagJa alltså kor kan bli rätt otäcka, väldigt imponerad över hundarna som kan jobba med dom!
Ja, kor är farliga för att de är nyfikna och många, hästar är farliga för att de är skvättiga och har järnskor...Hästar är värre tycker jag
Vilken lyx! Tycker Labbehanar är så himla stora. Hur stor är Toke?Handlade täcken på rea i somras/höstas. Förväntade mig då att jag skulle få en stor hane då hans pappa ändå är åt det lite större hållet och Toke var en stor valp för rasen och absolut störst i kullen. Men det verkar inte som han kommer bli det då dom täckena är väldigt för stora nu när han är 10 månader och ser inte att det kommer vara möjligt att han växer i dom hade presentkort som behövde användas så köpte idag ett täcke i storleken mindre och det satt bra men ändå med mycket plats att växa i på bredden. Är bara glad över att jag verkar få en liten hane då jag kollade mycket på andra raser just för att jag tyckte labbepojkarna var lite stora för vad jag ville ha just nu så det är bara ett plus om det blir så!
Måste göra ny mätning och vägning men typ 23kg hans pappa väger 32kg. Har svårt att se att han kommer lägga på sig nästan 10kg till även fast han så klart har en hel del att lägga på sig än och bredda. Han är ganska nätt i huvud och allting. Hans mamma är ganska liten och nätt men med tanke på hur stor skillnad det var på honom och dom andra valparna i kullen så trodde jag att han skulle bli mer som sin pappa. Men ja jag är ju bara om han blir litenVilken lyx! Tycker Labbehanar är så himla stora. Hur stor är Toke?
Hur stor är hon nu och vad borde hon bli som vuxen?Selma är mycket mindre än syskonen. Hon låg jämnt vid hämtning. Men hon är i bra hull, nog mer åt överhull än underhull. Tycker hon blivit jättestor, men inte om man jämför med dom andra.nåja, det reder ut sig. Hon blir så stor som hon ska bli.
Tonto ligger nog ute 10-12 timmar per dag på sommaren för att han vägrar komma in nu när han bor hos mina föräldrar, på vintern är det nog bara 2-4 timmar. Dom har byggt ett staket runt trädgården och frågar om han vill komma in lite då och då, men han ligger alltid ute med sin boll.Jag har en bandhund...
Efter utevistelsen ville han inte gå in. Ville och ville... Han parkerade och såg desperat ut när jag försökte locka. Så jag band spårlinan i räcket utanför dörren.
Tittade till stup i ett men först efter en kvart kom han in frivilligt. Han satt på bron och spanade.
Öronen och svansenSixten är inte heller hundra rumsren än. Ffa precis samma @Lazy Lady att det tydligen är hemskt att bajsa i snö. Däremot så har han tom väntat att kissa på peepadsen på morgonen utan väntar till vi är ute. Det känns som en win!
Sixten har tappat lite framtänder och ser lite kaosig ut i munnen. Jag är lite smånojig eftersom det tydligen kan vara problem med tandbytet i rasen.
Nästa helg gör vi utställningdebut på en liten inoff. Ska bli sååå spännande!Visa bifogad fil 139537
Mint fyller 1år idag och det firar han med ett ordentligt rus och HD/EDröntgen!
Håll nu tummarna
Visa bifogad fil 139564
Känns som att dom där höfterna borde fått A+++! Såg ut som en bra bild med, du håller inte till runt Stockholm och kan rekommendera klinik?HD A/A och ED 0/0