Ja, på mina vuxna hanar har det varit det. Men jag ser ingen antydan till stress eller ens höjd energi ifrån henne.Nu har jag aldrig haft tik men oavsett kön är min uppfattning att juckande oftast är en överslagshandling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, på mina vuxna hanar har det varit det. Men jag ser ingen antydan till stress eller ens höjd energi ifrån henne.Nu har jag aldrig haft tik men oavsett kön är min uppfattning att juckande oftast är en överslagshandling.
Grattis! Så bra jobbat!Börjar han bli stor nu lille valpen kanske?
Uppflyttad till lägre klass spår idag -och vinst dessutom
Visa bifogad fil 152884
Hade samma problem när jag gick från IGP-spår till bruksspår. Tycker hon är lite överallt, fast det är hon verkligen inte. Sen är det ju första hunden jag lärt in också, eller ja, jag hänger mest bara med för hon är sån naturbegåvning.Vi tränar för fullt för VCh just nu. Har anmält oss till anlagsprov för att slita av det plåstret men jag har så svårt att acceptera hur hundarna får spåra när det kommer till Viltspår kontra IGP-spåren så varje spår just nu känns skit trots att Lystra alltid kommer till spårslut utan problem. Visa bifogad fil 154210
Igenkänningsfaktor! Biter mig hårt i tungan att inte bli sur för stackars hund gör mer än allt den ska.Hade samma problem när jag gick från IGP-spår till bruksspår. Tycker hon är lite överallt, fast det är hon verkligen inte. Sen är det ju första hunden jag lärt in också, eller ja, jag hänger mest bara med för hon är sån naturbegåvning.