Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du inte råd även om försäkringen ersätter OP?Op. rekommenderaf. Nu väntar vi på datormografi.
Hans bakben är inte optimalt skapta. Det kan hända att de vill kapa och vrida benet. Det kommer jag inte ha råd med.
Så himla tur att han inte blev avelshane.
Jo, men då tömmer jag en stor del av min buffert. Men jag brukar lösa saker så jag förutsätter att jag kommer att lösa detta också.Har du inte råd även om försäkringen ersätter OP?
Stackars lille Torsten!Det tär på krafterna att ha varit på vift en hel dag och ha blivit sederadVisa bifogad fil 91683
Jag upplever att de ofta mognar och mår bra av att inte vara yngst längre!Han har gått från klarhet till klarhet, från slyngel till vuxen lekfarbror som håller koll på valpen.
Vet inte om det nytillskottet som gör att han mognat och numera står med alla tassarna stabilt i marken eller att vi numera är ute i fårhagen flera gånger i veckan eller en kombination. Han känns trygg, harmonisk och har mognat enormt senaste tiden ❤.
Han har ju hunnit plocka både RLD N och RLD F titeln utan nån större träningainsats i just rally, vi har startat en lydnadstävling med kvalificerat resultat och pallplats och husse har hunnit med två officiella agility tävlingar där han skött sig riktigt bra om än inga resultat att tala om än.
Vallningen har vi precis plockat upp igen, det går sådär när man pular på egen hand och jag känner att vi (jag och husse) nog skulle behöva köra för instruktör för att få lite mer struktur på det hela. Att vi varit ute mycket i fårhagen och bara pysslat har gjort att det numera inte är tivoli där utan kan koppla av och chilla på ett annat sätt än när man var ute bara när det skulle tränas.
Tay
Visa bifogad fil 91939
Haha. Påminner mig om kompisarna som retade sig på pappan som gärna klev omkring naken i huset. Så de satte varmkorv i gylfen och lät hunden ta.Lilla ILY älskar att insektssäsongen startat. Hon vet att hon inte får jaga dem IOM risk att det är geting etc. Så om jag ser låter hon bli. Men man kan märka att hon som alltid är ens skugga är borta och allt är mkt tyst. Då hittar man henne med fluga/spindel/skalbagge/myror som hon boinkar ihjäl med nosen. Sen skäller hon på dem för att ”de ligger still och inte leker mer”.
Hon har också börjat motorbota mig efter att jag ett par ggr gömde hennes leksak i urringningen. Nu om man gömmer den var som helst kan hon köra ner nosen i urringningen och liksom köra från sida till sida för att mosa in nosen.
Massmördaren påkommen och anlägger oskyldig min:
Visa bifogad fil 92437