Vi har haft en jättebra, lugn och mysig jul!
Vi hoppade över gran i år för att slippa platta, granbarrsperforerade pappisar om Pebban skulle få feeling och dra i någon gren.
ILY älskar mat mer och mer för varje dag och för varje sak hon smakar. Det är typ enda gången hon inte backar av gentemot Pebban. Tvärtom försöker hon tjuva om det går.
Hon älskar också att äta ludd, typ från en yllefilt, och snö. Snö och ludd är livet! Hon tycker det är så kul att jaga snöbollar!
Hon är så himla rolig och knäpp! Hon älskar att sitta på axeln på en. Sitter man i soffan kan hon bara hoppa upp på axeln, pjong liksom. Jag tycker det är kul och låter henne hållas. Jag ser ju när det är på väg och det är bara mig hon är SÅ pass trygg med.
Hon är himla signalkänslig och enkel att jobba med. Lättlärd!
Men för lättlärd och känslig för sambon ibland. Hon busar bort honom ute och gör lite som hon vill. Nu har hon börjat med att så fort de går ut kutar hon så fort hon kan längs med vägen åt ett håll vi sällan går och hon aldrig visar intresse för då jag är ute med dem.
Sambon sa att han känner sig som då han var vikarie i skolan och alla ungarna tyckte de inte behövde lyssna IOM att han bara är vikare.