Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gav det utslag på drogtest?Assar har spenderat 1 natt på Strömsholm med misstänkt drogförgiftning. Trodde han bara åt snö men icke sa nicke. Kul att bo i ett område där droger göms ute.
Nu är han åter igen hemma, trött och medtagen men är så pass pigg att vara hemma i alla fall.
Jag vill svara ja att det gav positivt men säger samtidigt nej. Veterinären pratade inte svenska och lite knackig engelska så kommunikationen mellan oss var väl inte den bästa. Har bett om Journalen så jag kan läsa mig till istället.Gav det utslag på drogtest?
Min ena blev också drogförgiftad en gång, efter att ha ätit människodiarré. Det var innan djursjukhuset hade köpt in urindrogtest så fick aldrig reda på exakt vilken drog det rörde sig om, men symtomen stämde överens med amfetaminförgiftning. Tack och lov fick hon bara lindriga symtom och kunde skrivas ut efter en natt. Hade kvar lite ryckningar i två dygn med blev sedan helt återställd och har inte fått några men.
Låter som att du borde börja se dig om efter en annan bostadJag vill svara ja att det gav positivt men säger samtidigt nej. Veterinären pratade inte svenska och lite knackig engelska så kommunikationen mellan oss var väl inte den bästa. Har bett om Journalen så jag kan läsa mig till istället.
Har förr lämnat in LSD och Tram som Assar har hittat i samma område så risken finns.
Han är bara lite vilse i kolan med diarré, men han är helt klart bättre idag.
Usch dåJag vill svara ja att det gav positivt men säger samtidigt nej. Veterinären pratade inte svenska och lite knackig engelska så kommunikationen mellan oss var väl inte den bästa. Har bett om Journalen så jag kan läsa mig till istället.
Har förr lämnat in LSD och Tram som Assar har hittat i samma område så risken finns.
Han är bara lite vilse i kolan med diarré, men han är helt klart bättre idag.
Oj vad fort hon växer! Tyckte hon var pyttepytte nyss.Här hemma är det fortfarande lugnt med smällare ute (skönt!). Däremot full fart hemma då moster med familj är här och dom har sin chihuahua och en liten fluffig sak som dom ser efter. Våra whippar får inte leka med dom eftersom det kan gå lite väl vilt till men tilda är väldigt nyfiken och vill leka!
Visa bifogad fil 83133
Ja jag tycker också hon växer fort! Nu har jag inte vägt och mätt henne på någon vecka, men hon hade växt ca 10 cm på längden och gått upp 1 kg när hon var 11-12 veckor (hon är typ 13 veckor nu).Oj vad fort hon växer! Tyckte hon var pyttepytte nyss.
Vad är det för söt hund till vänster? Ser lite ut som en minialpaca på bilden
Tilda sov genom tolvslaget, vaknade till lite precis när det började skjuta som värst, men somnade om igen. Glad att vi bor "ute i skogen", det var inte så mycket i närheten utan mer en bit ifrån.Hur gick nyår för alla trådens valpar?
Här var det noll reaktion, men jag hade inte väntat mig nåt annat, han har hittills inte visat rädsla för underlag, ljud eller något annat i den stilen. Otroligt skönt. Min äldre hane tog det också bra, lite orolig men kunde sen ligga med oss i soffan och tugga ben.