Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är så kär i henne! Sötaste bayraren jag har sett, lätt! Ögonen alltså.. höll på att smälla av när jag såg den första bilden du la upp på henne på bukeDetta är Kryza, född i somras och importerad för en vecka sedan från Polen.
Hon är liten och nätt om man jämför med vår andra bayrare när han var lika gammal, men hon har stor motor och mycket vilja. Tanken är att börja introducera henne för viltspår snart, kravlöst såklart, så hon formas till en duktig eftersökshund.
oj så söt!Kozagans Zoe, snart 8 månader gammal. Ska bli arbetshund på gården, kanske tävla lite vallning och om allt klaffar, bli en framtida avelstik. Klok, söt, bitchig och väldigt fin med djuren.
Tudde (aka Tudor, Toodeldoo, Tuddor, Tuddeluring Vappeluring, Vappor osv osv). Fyra månaders Aussie valp. Fullt-ös-medvetslös och betydligt coolare och mer självständig än jag förväntat mig. Är ju van vid plåstret till storebrors-Skrälle En rackarns rolig filur som hittills reagerar noll på ljud, tycker folk är fest, traskar över gallerhängbroar i fjällen osv utan problem. Däremot har det börjat moffas på förbipasserande utanför tomten, han är uppe på alla bänkar och bord han kan komma åt och har orsakat blodvite i ansiktet på två personer senaste fem dagarna. Kul med valp Visa bifogad fil 78018
Tanken är blivande agilityhund, kanske lydnad och bruks-spår. Vi ser lite var vi hamnar framöver.