Tänk hur mycket som ändå händer mellan 5 och 7 månader
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Benen växte 2 decimeter tillTänk hur mycket som ändå händer mellan 5 och 7 månader
Visa bifogad fil 23069
Hon är så fin den här lilla Visa bifogad fil 23108
Haha ja! Benen och pälsen Hon verkar har ärvt färgen från sin mor, men pälslängden från sin farBenen växte 2 decimeter till
Så, nu har vi blivit med hund.
En nio månader gammal Australian Shepherd. Vi har köpt på oss mycket hund, men är övertygade om att det kommer gå fint! Har massor att lära dock, så kommer glatt hänga här för tips, råd och annat.
Biiild!
Blev lite nostalgisk när jag såg din bild, vi hade en bc när jag var liten med liknande teckning i ansiktet. Hon ser jättefin utHär sitter hon, julklappen.
Blev lite nostalgisk när jag såg din bild, vi hade en bc när jag var liten med liknande teckning i ansiktet. Hon ser jättefin ut
Här var det fyrverkeri på rätt stort avstånd, det hördes lite dova smällar runt tolvslaget utomhus men inne hördes de knappt alls. Barnen hade danceparty på relativt hög volym så Ville var mest glad och ville leka med dem. Det är skönt att bo på landet! Det smällde mellan fem i tolv och tio över tolv ungefär.Ebbot sov genom tolvslaget - hur gick det för er andra, reagerade era hundar på raketerna?
Ebbot sov genom tolvslaget - hur gick det för er andra, reagerade era hundar på raketerna?