Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja!
Jättekul
Uppfödaren visade vilken som du gillade, henne gillade jag också mest från fotona. Alla var rätt sömniga när vi var där, men tiken där kragen går ner över höger skuldra kom fram till mig hela tiden, hon var himla rolig. Den otingade hanen var också framme en del, men han var så lik Eski som valp, gick lite sina egna vägar och filosoferade, en tjuren Ferdinand. Jättegullig, men jag skall nog inte ha en till sådan tror jag. Tiken däremot var väldigt kontaktsökande, gillade att kampa, och gav inte upp. Kändes väldigt bra. De andra struntade faktiskt mest i mig, men alla flockades kring min son, han är en riktig valpmagnet. Söta var de naturligtvis allihop, och det är ju tidigt ännu, men vi kan inte åka en gång till innan vi hämtar. Det verkade som att uppfödaren höll med om att "höger skuldra" passade bra.
Blir det dumt om jag vaccinerar valpen dagen innan han blir 12 veckor? Är det bättre och vänta till någon dag efter han blivit 12 veckor?
Idag ska man helst vänta tills valpen är 13 veckor innan man vaccinerar - så vänta hellre lite än att ge för tidigtGör ingenting, huvudsaken är att han är över tio veckor
Snyggaste hunden efter västgöte!Träffade på en uppfödare med lapsk vallhund idag, herregud vilka fina hundar man blev lite sugen faktiskt...
Snyggaste hunden efter västgöte!
Vilken????...och korthårig collie.
Nu verkar det bli klart vilken valp som får flytta hit. I så fall inte den som jag blev mest förtjust i men en av de andra tikar jag spanat lite extra på och som enligt vad jag fått se verkligen verkar vara det jag vill ha.
Så fantastiskt söt! *kär*
Vår nya familjemedlem.