Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har jag missat? Planeras det en whippe till?Svärmors ena fralla ska opereras på ons så hon behöver strollern själv.. Ingen i skåne som har en ståendes?
Vad har jag missat? Planeras det en whippe till?
Men så sötOh yes, halvbror till Santo
Herregud så söt (Förresten kanske han passar bättre in i valp och ny hund 2016 eller vad tråden heter?)Hemma med lillgrabben! Lång dag och nu är vi alla helt slut, soffläge på alla djuren
Herregud så söt (Förresten kanske han passar bättre in i valp och ny hund 2016 eller vad tråden heter?)
Här är en till som börjar bli rejält valpsugen! Disa är ju stor nu, 13 månader imorgon, och jag vill så gärna ha en kompis till henne.Jag börjar bli redigt valpsjuk. (Dina bilder hjälper liksom inte till, @Emuliiaa ) Vill börja lägga ut lite krokar här och var, kika på stamtavlor, MH-test etc. Det är nu jag tycker att det är skönt med en liten ras. Jag känner till i princip varenda uppfödare. Vet på ett ungefär vilka jag delar samma syn på hund med och så vidare. Vet vilka jag vill undvika. Har små tankar om import, men det är ett område jag är helt novis om (samt lite feg). Lättaste vägen är ju samma uppfödare som Lasses, som redan hintat om en tik som ska paras nästa år. Men det måste tyvärr också passa med sommarledigheten. Även om dagmatte, min kära mor, är mer än kapabel till att ha hand om valpar så kommer jag skriva B-uppsats till våren och jag kan tänka mig att det kommer ta sin tid. Nåja, många månader kvar, men man kan ju inte låta bli att börja planera!
Lasse har fått lite märklig skorpbildning bakom öronen och badas var tredje dag med klorhexidinschampo. Mitt psykiska mående sviktar lite just nu, vilket innebär att träningen blir lite lidande. Med tanke på hur dåligt våra försök till fältspår har gått borde vi vara ute och spåra sisådär varannan dag men jag finner varken orken eller motivationen, trots apellstarten i november. Men vi tågar på med dubbla kurser och den lilla träning som blir däremellan!
Åh polarvästen va intressant. Klart bättre pris än HurttaHööks har 15% på hundgrejer
Har ni sett deras nyheter i reflexväg? Kopia av hurtta
Reflexvästen är ju bara lite omgjord från den tidigare, mer reflex på, vilket gör att den för mig ser mindre ut som en hurttakopia jämfört med tidigareHööks har 15% på hundgrejer
Har ni sett deras nyheter i reflexväg? Kopia av hurtta
Menade mest "polar"Reflexvästen är ju bara lite omgjord från den tidigare, mer reflex på, vilket gör att den för mig ser mindre ut som en hurttakopia jämfört med tidigare