Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Troligtvis inte smittad av ha träffat en valp - mask hoppar inte över bara så där Troligtvis mer att han har mask kvar sen valpstadiet.Det var nog mask. Gav Banminth igår (klart lättare att spruta i munnen på 6 mån än 12 veckors) och idag kräktes han och det kom små larver. Han har ju hostat lite då och då, mest när han springer, en skum hosta. Såklart det var spolmasklarverna, trögskalle jag är! Troligtvis smittad av valp han träffade när min mamma var hundvakt för några veckor sen, det passar i tiden. Ingen matlust än men det kommer säkert.
Jag tänkte att han var på henne i rumpan eller bajset så han fick i sig ägg.Troligtvis inte smittad av ha träffat en valp - mask hoppar inte över bara så där Troligtvis mer att han har mask kvar sen valpstadiet.
Har han mask, så behöver du avmaska fler gånger - det räcker inte med en gång.
Jag tänkte att han var på henne i rumpan eller bajset så han fick i sig ägg.
Missade helt att svara . Ja, just fotgåendet tränar vi som om det vore tävlingslydnad . Tycker den kontakt man har då behövs även vid rallylydnaden. Det är framförallt vid moment som framför, bakom etc som jag flaxat ut med händerna... Och är rätt säker på att Ascot följer mina handsignaler mer än mina kommandon. Men vi tränar på det!Tack Jag försöker att göra så få men tydliga signaler som möjligt. Flaxar jag runt hejvilt, ja då gör hundarna det med Sedan är jag kanske lite påverkad av att ha hållit på med vanlig tävlingslydnad först. Jag vill tex ha ett likadant fotgående i rallylydnaden, men vet att många nöjer sig med att vara betydligt "slappare" där och det behöver ju inte vara lika petigt i rallyn heller.
Hon trimmade inte sina, de var inte så fina i pälsen tycker jag. Det är tydligen inte alla som gör det med sina Kromisar.@Madick Prata med uppfödaren, hen har säkert bra tips
Aha Men är problemet att du inte får grepp om pälsen eller att pälsen inte lossnar där?Hon trimmade inte sina, de var inte så fina i pälsen tycker jag. Det är tydligen inte alla som gör det med sina Kromisar.
Texturen är liksom annorlunda så jag såg inte naturligt vilka strån jag ska dra. Ska prova igen senare när jag slipper ha en vild 1,5 åring att hålla koll på samtidigt :-) kikade på lite videos på You Tube.Aha Men är problemet att du inte får grepp om pälsen eller att pälsen inte lossnar där?