Suris har börjat dreggla igen... Inte lika mycket som förra gången men ändå
Många tänder som ska ut - jag tror (och hoppas) på tänderna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Suris har börjat dreggla igen... Inte lika mycket som förra gången men ändå
Många tänder som ska ut - jag tror (och hoppas) på tänderna
Dagens bus
Muskler poppar fram!
Han är så himla fin!!
Valpen alltså
Från sidan i profil ser hon riktigt bra ut, med fin topline och fina vinklar......men framifrån ser hon mer ut som en karikatyrhund Enorma tassar, en snok som behöver få lite sol och lika enorma öron som tippar lite väl lite, men som heller aldrig kommer bli ståndöron då dom är för mjuka.
Cookie 5,5 månad nu och snart lika stor som mamma-hund
IMG_4186 by heffalklumpens, on Flickr
Dom är så stora - mycket större än mammas Hon har ärvt pappas stora "fötter" och kommer förbli storfotad även som vuxenAsså tassarna haha
Valpen alltså
Från sidan i profil ser hon riktigt bra ut, med fin topline och fina vinklar......men framifrån ser hon mer ut som en karikatyrhund Enorma tassar, en snok som behöver få lite sol och lika enorma öron som tippar lite väl lite, men som heller aldrig kommer bli ståndöron då dom är för mjuka.
Cookie 5,5 månad nu och snart lika stor som mamma-hund
IMG_4186 by heffalklumpens, on Flickr
Japp, hon har verkligen fått mammas anlag för muskler men jag är förvånad över hur tidigt dom kommer fram - hon börjat få antydan till rejäla kalkonlårDet ser ut att vara rejäla muskler på den där lilla klumpen också
Vad händer om du springer iväg lite samtidigt som du kallar?Själva i skogen eller ute vänder santo på en femöring när jag kallar, men såklart inte om vi är ute med svärföräldrarna och deras hundar. Hur får jag hans uppmärksamhet även då? Om jag kallar springer han till alla andra först precis som om han tror att det är de som kallar.
Får han belöning varje gång han kommer?Själva i skogen eller ute vänder santo på en femöring när jag kallar, men såklart inte om vi är ute med svärföräldrarna och deras hundar. Hur får jag hans uppmärksamhet även då? Om jag kallar springer han till alla andra först precis som om han tror att det är de som kallar.