Sista praktiska tillfället på valpkursen idag. Nästa vecka är det besök hos veterinären för lite första hjälpen utbildning mm. Vi lekte mycket idag och fortsatte med inkallningsövningar Chess var riktigt på hugget och var jätteduktig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har precis haft livliga diskussioner med Ebrah om vad som är lämplig syssla på natten hon blev för varm, jag öppnade fönstret lite. Efter ett tag blev jag för kall och stängde men drog ner värmen på elementet. Hon blev för varm och började sprattla runt, flåsa högljutt och var allmänt orolig. Jag försökte få bort henne från sängen. Då behövde hon ut. Hon fick gå ut på uteplatsen, började skälla på något så jag fick rusa ut i snön utan skor för att få tyst på henne...
Hon kissade i alla fall och väl inne igen så ville hon tillbaka upp i sängen jag kastade ner henne, hon flög upp, jag kastade ner henne, hon växlade mellan alla bäddar i hela rummet och pep samtidigt, sedan ville hon upp i sängen... Hon blev för varm på en gång så jag puttade ner henne...
Det hela slutade med att jag bar henne till favoritbädden (som hon under vårt trasslande undvikit), tvingade henne att lägga sig där och så la jag mig åt fel håll i min säng så att hon ska se mig lite bättre. För tillfället är det lugnt. Hoppar hon upp i sängen igen så hoppas jag att Aysu säger åt henne att sova, för då blir det lugnt på riktigt.
Jag vill bara sova
-----
Uppdatering: nu har hon somnat, i en så konstig ställning att hon snarkar... Högt...
Eller huur han skulle nog få ännu lite mer förbröst om jag kunde ställa bättre, utan att det ser groteskt ut som hos utslinjerna.Vilken bröstkorg han fått @Wingates ! Superfin
Eller huur han skulle nog få ännu lite mer förbröst om jag kunde ställa bättre, utan att det ser groteskt ut som hos utslinjerna.
Tack så mkt! Är supernöjd med honom, bara han växer pyttelite till på höjden. (Enbart för att klara korningen etc)
Hahah nej han såg ut som en pytteliten dobermann bara xDJa, det skulle han säkert kunna få, du får gå kurs hos @dobbis
Men alltså, han ser ju knappt ens ut som en valp på 4 månadersbilden? Så vuxen liksom
Åh fina Otis!
Åh fina Otis!
Men då fick du ju njuta av hans valpsöthet längre
Jag väntar på att insidan ska bli lika klar som utsidan.. bara 1,5 år kvar nu ungefär..Haha, iofs.. Onödigt länge, har ju väntat i evigheter på att han ska växa upp till en riktig hund nu
Jag väntar på att insidan ska bli lika klar som utsidan.. bara 1,5 år kvar nu ungefär..