Är man liten och inte orkar gå så långt och de där människorna prompt ska gå långpromenader med den hemska lilla människan som är ganska läskigt, ja då får man åka sjal. Väldans bekvämt!
Ozzy klarade hemresan bra, fick ligga i baksätet och gosa med lillhusse. Ett par hulkningar och sen en minispya, men det förstår jag, vägen från uppfödaren ut till rakare väg är väldans krokig och lång. Efter spyan sov han gott. Stannade efter 2,5h när vi ändå skulle äta och då kissade han fint utanför bilen.
Väldans ängslig hemma men inrättade sig väl i sitt hörn i lillhusses rum. Ville inte äta men maten var borta i morse i alla fall. Torr hela natten men lillhusse fick inte på kopplet snabbt nog så morgonkissen råkade hamna på köksgolvet.
Nu är vi ensamma hemma jag och Ozzy och han ligger i sin vardagsrumshundbädd vid mina fötter. Ville helst upp i soffan (det fick de hos uppfödaren) men här är det möbelförbud och det accepterade han snabbt. Cool hund det här! Vi lekte lite tafatt på gräsmattan lös tidigare, han springer med och följer mig som en skugga vart jag än går.