Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det mindre än 2 v kvar för mig
Åh, så fin hon är! Vad är det du uppskattar mest med henne?
Hennes enorm glädje till mig och arbete. Hon är alltid super glad när hon och jag tränar, hon vill så mycket. Så otroligt arbetsvillig och VILL verkligen göra rätt hela tiden.
Det är mycket energi och fart Man måste knyta ihop men den enorma glädjen till att få arbeta är så rolig och hon ger så otroligt mycket glädje
Vad roligt! Har hon inte haft några tonårshyss?
Vilken kennel kommer hon ifrån?Faktiskt inte...ännu!
Men går alltid lös, kommer alltid på inkallning , har ett perfekt fortgående, lyssnar extremt bra på kommando... Å är bara 8,5 månad.
Jättesöt!Jag smyger in här lite i efterhand, eftersom att jag redan hämtat hem min valp. Var sådär superhemlig och berättade inte för någon att jag skulle köpa valp, så min mamma konstaterade att hon blivit morrmorr via facebook. haha.
Det blev såklart en till staffordshire bullterrier. Kjapp heter han till vardags, men riktiga namnet är Hard Rock Staffords Backdraft.
Det hade ju varit perfekt, men blir nog tyvärr lite långt från jobb bara@RostKaptenen Flyttar du nära mina framtida trakter kan valpen vara hos mig under dagarna Eller hitta någon annan dagmatte!
Jättesöt!
Vad tänker du ha honom till? Om jag inte minns fel så har du en tik redan?
Kul med valp!
Erbjudandet kvarstår iaf! Drygt att det inte kommer ut så mycketDet hade ju varit perfekt, men blir nog tyvärr lite långt från jobb bara
Som det ser ut nu när det är helt dött på hemnet kommer det nog dessutom dröja år innan vi får vår gård
Grattis till nytillskottet!Han blir agilityhund han också. och bästa kompis förstås.
Sen får vi se om jag börjar med DSA eftersom att båda hans föräldrar tävlar i det och är väldigt duktiga. Kan vara kul att prova på någon annan sport än Agility.