Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ooooohhhh myyyyy goooood!! Jag dog nog lite just nu, finns det något sötare!?!?
Så, nu har min vappis varit hos mig i snart två veckor, min lilla bordercollie Windann's Kross.
Helt underbar, men tuff som få och jag förutspår ett år som kommer ge mig många gråa hår
Åh, berätta mer! Vad ska du göra med honom, är det främst sällskap eller har ni tänkt träna något också? Hur är han i temperamentet?Va roligt @Bri Jag fick hem min lilla sheltie kille i slutet av augusti och det en helt underbar liten odåga.
Jahapp - så kan det gå!
Nu har vi ytterligare en hund hemma. Tre svansar i köket räknade min mamma till när vi hälsade på henne i helgen. Bilder kommer (tidigast ikväll) och under tiden kan ni få gissa rasen.
Jag gissar på en liten och skäggig? Dvärgschnauzer? @prinsessfeminist
De är ju skäggiga de med Har du någon bild på nytillskottet?Nästan rätt! Schnauzer är det, men det är mellanstorleken. De andra två är måttligt roade av nytillskottet kan jag säga.
De är ju skäggiga de med Har du någon bild på nytillskottet?
Vad söt! Det är så gulligt när skägget är så där "borstigt"! @prinsessfeminist
kl
Idag har det hux flux kommit 2 dm nysnö, så Filimon har fått uppleva en riktig vinter för första gången. Mycket spännande tyckte han, även om han för det mesta bara försökte äta snön.
Tack, ja, han ser ut som en toalettborste. Väldigt trevlig liten hund, hittills. Vi får väl se hur det går. När kommer din lilla/lille? December är snart
Vi har inte spikat något ännu, vet mer efter helgen!Tack, ja, han ser ut som en toalettborste. Väldigt trevlig liten hund, hittills. Vi får väl se hur det går. När kommer din lilla/lille? December är snart!