Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vilken jul!!!21 december får vi hem vår lilla valp, en hane blir det
Eller hur @prinsessfeminist det blir nedräkning i dubbel bemärkelse nu!
Visst! Snacka om att ha en julkalender... en lucka i taget och evighetslång väntan!
Vad skall han heta? Färg? Nu är vi nyfikna allihop.
och @prinsessfeminist
Åh, vad kul! Vad har du för någon då, hane/tik? Hur gammal? osv.Vad kul Bri, sheltie är ju "min" ras också. Han ser jättefin ut.
Åh, vad kul! Vad har du för någon då, hane/tik? Hur gammal? osv.
Det är just de egenskaper du nämner som gjort att jag fastnat för sheltie. Klart du måste ha en tillEn (kastrerad) sobelhane, 9 år. Väldigt pigg, glad och lättlärd! Har haft lite otur med sina ben i livet (patella luxation, artros) och vi får hålla nere tempot. Jag är inne på att skaffa sheltie nr 2 helst inom ett år, om jag inte ändrar mig, letar ras hela tiden men kommer bara tillbaka till sheltie.
och @prinsessfeminist
En sheltie är det, sobel. Namn vet vi inte än, har lite olika åsikter i familjen
Så här ser den lilla prinskorven ut, bilden är från när han var fyra veckor, är fem nu. Tre långa veckor kvar för oss att vänta på den här ljuvliga lilla saken!
Vad ger ni era valpisar för foder? (Samt vad har ni för ras)
Min Zelda växer så det knakar och jag är kanske partisk, men hon är verkligen en fantastisk individ!
Uppmärksam, tillgiven, klok, positiv, ja än så länge har jag inte sett några negativa/mindre bra egenkaper hos henne.
Vad ger ni era valpisar för foder? (Samt vad har ni för ras)
Uppfödaren till min ger Four Friends torrfoder och även färskfoder (minns inte vilket märke nu). Så till en början kommer vi väl köra på sammaVad ger ni era valpisar för foder? (Samt vad har ni för ras)