Sv: Valp 2013

Behöver även hjälp med namn!! Shit vad det är svårt! :arghh: Jag vill ha ett lite coolare människonamn tror jag. Typ ett äldre namn. Förslag? :)

Hemresan på 3 timmar gick över förväntan, lillgrabben sov en stor del av resan förutom lite gnäll nu som då och en lekpaus på en parkering. :) Vi kom hem rätt sent på kvällen, så han åt sitt kvällsmål, gick ut och kissade och bajsade på bakgården och fick sig en lekstund innan sovdags. Sovit duktigt i natt, med en kisspaus på bakgården vid 4-snåret. Han är verkligen så duktig! :love: Lite gnällig inomhus, vill helst vara med preciiiis hela tiden, men jag tror nog han lugnar sig med tiden. :) Och inga inomhus-olyckor ännu, riktigt stolt över honom!

Redo för hemfärd!

Precis innan läggdags

Sovstund efter morgonmålet

Vilken sötnöt! :love: Tyne, Selma och Ylva hade jag på min tik-namnslista, men det blev ju en hane för vår del. Helmi tycker jag också är fint, ett finskt namn som betyder Pärla. :)

Men guuud vilken jäkla söting! Jag dör! :love:

Ja de var lite roliga namn.. ska känna efter lite. Blir inte lättare med en tokkräsen sambo som inte har ett enda förslag men avfärdar alla mina:p

kl

En ny liten bukevalp :) Min lilla Selma :)

semlan2_5215c232e087c357b2b9847d.jpg

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka