Sv: Valp 2013

Doggy och doggy proffesional är inte samma. Jag gillar inte heller vanliga Doggy.
Detta är granngårdens hundfoder.

Trodde jag med från början tills jag läste på. Och detta fodret ger trevlig avföring på hunden, luktar aptitligt och verkar vara mycket aptitligt.
Är inte som RC där man blir alldeles flåttig om händerna när man tar i det.
Och de flesta hundar tycker det är så gott att det t o m duger som godis till dom kräsna! :p

ååååh vad det suger i valptarmen!

Tiken jag tingat efter har fortfarande inte gått i löp:(

Men gud så jobbig väntan. Jag hade sån tur att jag hundvaktade valpens mamma under lång tid och då lyckdes tiken jag har hemma dra igång henne i löp lite tidigare än väntat. :angel:
Men nu känns dom lite dryga 2,5 veckorna kvar till leverans sååå långa. :eek:

Det verkar som att hon kanske fått ett namn idag. Vi smakar på det en stund till. Men mest troligt blir det en liten Qlara. :love:

559917_10151310005683030_1391742637_n.jpg

33950_10151310009693030_425525165_n.jpg

Mamma heter Quta, pappa heter Qir - så då får Q:et i namnet gå i arv. :D

Jag är så avis på dej!!! Förstår inte hur jag ska orka vänta på min i ett helt år..
Så gullig din lilla! Kalla mej gärna stalker, men jag kollade på dina andra vovvefilmer oxå:D
Tror Qlara passar henne fint!!

Sicken sötnos! :D
Så gammal var Qiwi när jag träffade henne för första gången!

Poison - pirrar i min mage med att du snart får hämta din lilla!

Lillan har blivit 5 veckor och tränar redan för en framtid som agilityhund. :love:

http://www.youtube.com/watch?v=9lx6AVQJ9_M&feature=share&list=UU_2uKm65IHhdmKGzqYXougA
Jag har hållit mig från att skriva i den här tråden eftersom allt är så himla osäkert än så länge men nu kan jag ju inte hålla mig längre. HerreGUD så söt! :love: Har jag tur så får jag en liten kusin till din sötkorv i min ägo i juni. Men det är mycket som ska klaffa tills dess. Jag hoppas på att jag kan flyga upp för ett första besök i mars och sen får vi se.

Nu blev jag ännu mer valpsjuk! :D Det är livsfarligt att titta i den här tråden.

Ohh så spännande! :love: Då måste vi ju följas åt verkligen. Det är så roligt när man har hundar som är släkt.
Visst är det Diza / Taylor? Jag är seriöst sugen på att köpa valp i den kullen också och sätta ut på foder. :o

Ohh så spännande! :love: Då måste vi ju följas åt verkligen. Det är så roligt när man har hundar som är släkt.
Det måste vi absolut göra! Din agilitystjärna och min viltspårsstjärna. :D
Visst är det Diza / Taylor? Jag är seriöst sugen på att köpa valp i den kullen också och sätta ut på foder. :o
Japp, Diza/Taylor är det. Du är galen! :rofl: Lämna lite valpar åt oss andra, va! :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka