Jäklar! De kommer att bli otroligt eftertraktade. Labradoodle med aussie, spräcklig, krullig och blå ögon. Vad kan gå fel?Ni kan ju skaffa poo-tikar så kan vi använda Tonto, blue merle och blåa ögon borde ju gå att sälja ännu dyrare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäklar! De kommer att bli otroligt eftertraktade. Labradoodle med aussie, spräcklig, krullig och blå ögon. Vad kan gå fel?Ni kan ju skaffa poo-tikar så kan vi använda Tonto, blue merle och blåa ögon borde ju gå att sälja ännu dyrare.
Typiskt dina odågor. Inte ens rumsrena.Frodo kommer och kissar i era sängar om ni fortsätter prata merlecollies i hans tråd!
Frodo kommer och kissar i era sängar om ni fortsätter prata merlecollies i hans tråd!
Jäklar! De kommer att bli otroligt eftertraktade. Labradoodle med aussie, spräcklig, krullig och blå ögon. Vad kan gå fel?
Vilka tuffa får! Och grattis till att Karla får stanna!Lite filmer på Karla från dagens lammräkning:
Förövrigt firar jag lite idag eftersom det nu är beslutat att Karla blir kvar hos mig. Nu ska jag titta lite extra noga på ett par intressanta hanhundar och registrera kennelnamn!
Sån fin kontakt ni har. Grattis till nya vovvan.Lite filmer på Karla från dagens lammräkning
Hon tycker att jag är lite konstig fortfarande, men vad står man inte ut med för att få pilla med får!Sån fin kontakt ni har. Grattis till nya vovvan.
Ja, norsk kvit sau är ökända för många saker, sitt temperament inte minst. Jag har lite filmsnuttar när de både pucklar på och jagar hundar, men det är knappast material man publicerar på facebook...Vilka tuffa får! Och grattis till att Karla får stanna!
Släng upp på tuben, gör privata och så delar du bara länk till ossJa, norsk kvit sau är ökända för många saker, sitt temperament inte minst. Jag har lite filmsnuttar när de både pucklar på och jagar hundar, men det är knappast material man publicerar på facebook...
Nä, det finns redan så mycket skit på youtubeSläng upp på tuben, gör privata och så delar du bara länk till oss
Hm - videon kan inte visas står det för mig ?Lite filmer på Karla från dagens lammräkning:
Vilka busungarNär det låter som att en tacka dör en plågsam död och någon annan brottas med elefanter... man rusar ut i fjöset för att se vad katastrofen handlar om, och hittar de här:
Samma för migHm - videon kan inte visas står det för mig ?
jag har plockat ner dem från facebook pga konflikten med säljaren.Samma för mig
Jag gillar verkligen Karlas utseende (om man får det på en BC haha) Stark, rejäl men ändå väldigt feminin