Vallfari lätta höst!!!

N

Naggur

Eftersom min gamla tråd försvann så startar jag en ny.

Vilka ska va me?
Häst?
Klass?

Jag ska vara med i lätt fyrgång vuxna med min 5 åring Naggur från Stora Mälby e:Dagur frá Thvera

Sv: Vallfari lätta höst!!!

Svarar igen då..

Jag ska ställa upp med min häst Fjalar frá Fellsmúla i fyrgång YR. Han är en valack på 8 år, men mycket rörelser, men som är lite svåra att plocka fram alltid.

Ska bli kul!

Jag skall vara med på mitt 6-åriga sto Tindra frá Öserkulla (e: Mökkur) i lätt fyrgång och lätt tölt senior.

Naggur: skall du vara med på lördag på Häringe?

/Malin

Nej jag kommer inte vara med. naggur har varit sjuk och stått i tre veckor så jag håller på att sätta igång honom. men tittar gör jag nog. lycka till

Jag ska åka med min (och mammas) 7åriga Ási från Fors e:Askur från Håkansgården.
Ska rida fyrgång och tölt YR eftersom vi inte riktigt fått till passen ännu, han kan vara riktigt fin om han koncentrerar sig på mig vilket är lite svårt på banan :angel:
är även 2st jr/YR från oss som ska dit :)

Då lär vi mötas då Michis!
Har även en junior från mitt stall som också ska tävla.
Ett 8-årigt sto e. Vikingur u. Isold frá Keldudal

Jag och Askur från Strand, e: Asathor frá Fetí, ska vara med i fyrgång & tölt junior :)

Nej jag kommer inte vara med. naggur har varit sjuk och stått i tre veckor så jag håller på att sätta igång honom. men tittar gör jag nog. lycka till

Vad tråkigt att du inte ska vara med! Jag skulle ju komma och heja ju :banana: . Hoppas det inte är nåt allvarligt med Naggur.
/Camilla

Hej. nejdå. han har bara varit förkyld. nu är han frisk=)

Men det på häringe är bara en liten träningstävling.

Den riktiga tävlingen är på hemfosa 28/10. då får du dra me dig hela stallet å köra hejjaramsor=)

Krama Dova från mig å säg att jag håller tummarna för Texas:cry:

Jag ska vara med, eftersom min mamma ska vara borta på kurs.
Jag, Sofie ska vara med Svalur frá Vogum
Min kompis Sara Barvemo ska också vara med sin Tibrá.
Kommer även vara med på lördag på Häringe också och rider Lätt Fyrgång då min medryttare ska rida Lätt Tölt.
Vi kanske ses där, Freyr!

Jag ska vara med i Lätt femgång och dressyr med min Valack Vattar från Helsingen e: Hrimnir från Ödmården...

Tävlandes för Gladur såklart!! //Lina

Michis: Skall du tävla lätta klasser igen med Ási? Har ni inte kvalat ur dom?

Vi har inte uppnått poängen för att ej få tävla lättklass längre, så man får passa på...
han har ju inte varit världens bästa tävlingshäst hittills liksom, men det tar sig. han går bra hemma nu iaf..

Det är där det börjar! :D
Sedan börjar det gå bra på uppvärmningen och till slut på banan!

Jag är man inte utkvalad ur lätt klass så är det bara att ta chansen och tävla på!

Tindra går som ett lokomotiv hemma, men när hon kommer in på banan har hon så mycket annat att titta på så hon glömmer att gå fram...så vi övar!

/Malin

Det är där det börjar! :D
Sedan börjar det gå bra på uppvärmningen och till slut på banan!

Jag är man inte utkvalad ur lätt klass så är det bara att ta chansen och tävla på!

Tindra går som ett lokomotiv hemma, men när hon kommer in på banan har hon så mycket annat att titta på så hon glömmer att gå fram...så vi övar!

/Malin

Ási är likadan, allt funkar super hemma (ren tölt med helt OK aktion m.m, lös i trav trampar på super) men när han kommer in på banan spänner han sig och bara går emot allt man ber honom om..

så det är bara att se allt nu som träning..

förresten, vem är det du ska rida femgång på ?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 141
Senast: Bison
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 226
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 494
Senast: Ceta
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 217
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka