Välkommen!

R8n

Trådstartare
Idag hälsar vi Bibbi hjärtligt välkommen hem hit till oss:bump:

Bibbi, 8 veckor
1.jpg

Bibbi & Doris
2.jpg

Och Bea förstås!
3.jpg

Alla tre tillsammans
4.jpg

Varmt välkommen hem till oss kära Bibbi, hoppas du kommer trivas här:bow:

Senast ändrad:
Sv: Välkommen!

Jasså, du har också förkärlek för Bea!?
När man sticker in handen i buren knatar hon uppför på en gång, medans Doris aldrig skulle kunna tänka sig göra det. Sitta på axeln i timmar kan hon med:love:

Jag har en förkärlek för alla champagneråttor, speciellt jämfört med blekande teckningar och black hooded :p

Nej, det skrev jag inte :p Men jag föredrar champagne framför blekta varianter (nog för att hon bleks ju också men hon är så ljus och dessutom rödögd så det räknas inte) och black hooded (dvs Bibbi) :p

Okej, förlåt. Jag som är för trött för att fatta:smirk:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 296
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 197
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 591
Senast: Skjøldur
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
970
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama