karamelldrottningen

Trådstartare
Istället för att fråga i den vanliga tråden så öppnar jag en tråd istället.

Vad gör ni den sista april?
Ändrade planer??
Något kul?
 
Brukar inte göra något speciellt, är ju vanlig jobbdag. I år blir den annorlunda då jag troligen inte jobbar utan väntar på samtal om jag är tillgänglig för jobb och sedan blir det inget.
 
Jag firar inte, men morsan ville. Gissar att vi eventuellt äter något gott. Annars planerar jag mest att klättra och att sedan titta på film. Ser SÅ mycket fram emot att vara ledig imorgon.
 
Kliver på jobbet nu, kliver av måndag - oklar tid, förmodligen tidig eftermiddag.
Kan inte bli annat än party, party!
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
1 089
Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
544
Hemmet Köket är verkligen det minst spännande rummet i min lägenhet och jag vill försöka ändra det. Har planer på två tavlor som är 50x70 på...
2
Svar
26
· Visningar
952
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp