Vägrar att gå.

Sv: Vägrar att gå.

Hej! Jag rider henne bara på helgerna. I alla fall nu under vinterhalvåret. På sommaren rider jag henne dagligen, men även då kan hon få för sig att toka sig, fast kanske inte lika ofta som nu på vintern. Så det kan nog mycket möjligt ligga något i det du säger.

Hon är en häst som älskar tempo och få galoppera långa sträckor, så jag fattar inte riktigt varför hon gör så här, när hon tycker om att komma ut på tur och få släppa loss all överskottsenergi. :confused:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 591
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 492
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 353
Ridning Hej, min medryttarhäst vägrar att gå framåt ibland. Han är en 13 årig c-ponny valack. Har varit medryttare på honom i ca 4 månader nu...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 629
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar