Vagn/sele/sjal - åsikter?

Sv: Vagn/sele/sjal - åsikter?

Eller använda dem för att visa för bilförare att de ska stanna vid övergångsställen genom att skjuta ut dem (med barn i) mitt framför varlfri bil. Ibland blir jag väldigt förvånad över att det verkar finnas föräldrar som inte förstår att barnet i barnvagnen faktiskt kan dö om vagnen blir överkörd av en bil som inte stannar vid övergångsstället. Det kan väl knappast spela någon roll om man har rätt eller inte? Att ha juridisk rätt kan väl aldrig vara viktigare än ens barns liv?

Sv: Vagn/sele/sjal - åsikter?

Nej, det där fenomenet förstår jag inte heller, är man inte mer rädd om sitt barn än så?

Liknande trådar

N
Körning Jag kanske ska börja med att säga att jag är vuxen-nybörjare när det gäller både hästar och körning, men körning verkar så himla kul att...
Svar
1
· Visningar
1 010
Senast: schelin_j
·
L
Körning Nu hoppas jag att ni vill hjälpa mig med tips och råd. Till min förvåning visade sig ju russet trivas framför vagnen med lilla Bellas...
Svar
13
· Visningar
1 771
Senast: miamia
·
L
Körning Hej allihopa, jag hade förut ett riktigt stort halvblod som jag lät köra in som fyraåring. Det var min första häst och jag köpte en...
2
Svar
35
· Visningar
3 670
Senast: _L_
·
Körning Jag tycker det är konstigt att när det gäller sadlar, täcken etc - då får det kosta hur mycket som helst. Jag menar - bara ett bra...
Svar
9
· Visningar
1 694
Senast: _L_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Uppdateringstråd 30