Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har funderat på Kuba, men vis av tidigare erfarenhet törs jag inte åka dit. Vet att det blir problem om man vill in i USA och det tänker jag inte riskera.Kuba Havanna runt 25 grader kl 06.30. Regnade i natt, nu klarblå himmel. Eller solen går precis upp här. Lär bli runt 30 grader idag, som igår.
Varför skulle man ha svårt att komma in i USA för att man har turistat i Kuba?Har funderat på Kuba, men vis av tidigare erfarenhet törs jag inte åka dit. Vet att det blir problem om man vill in i USA och det tänker jag inte riskera.
Kuba, Iran och liknande länder gör dig till en möjlig terrorist och du får räkna med att bli ingående intervjuad av Homeland Security. De har dessutom möjlighet att avvisa dig vid gränsen om dina svar inte är tillfredsställande. Då blir det första bästa flyg hem. Inget jag tänker riskera för lite sol, då kan jag lika gärna åka "hem" till Florida. Lite trist om man spendat 10-30 lax på en semester.Varför skulle man ha svårt att komma in i USA för att man har turistat i Kuba?
Har funderat på Kuba, men vis av tidigare erfarenhet törs jag inte åka dit. Vet att det blir problem om man vill in i USA och det tänker jag inte riskera.