Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi har haft strålande sol idag Visserligen -6 grader mitt på dagen, men vi satt ändå ute och fikade i härligt solsken och vårdropp från taken Underbar dag!
Bor i södra Holland. Vi har -2 och extremt hård (kuling) ostlig vind och mulet. Här är öppet utan någon lä alls.
Känns som någon hackar 1000 knivar i en när man går ut, det gör ont!!!
Djuren vill inte vara ute alls, men vill inte stå inne heller.
Normalt brukar våren komma en månad tidigare än hemma i Sverige. Så vid denna tiden på året brukar hästarna vara ute och äta grönt gräs utan täcken och katten brukar hoppa efter fjärilar hela dagarna. Kanske inte blir någon vår i år?
Är riktigt less
-15 både i morse och igår morse. Solen och blåsten tar mycket på snön som tur är och gräsmattan börjar synas och stora delar av gårdsplanen är snö- och isfri. Väntar på att allt ska bli borta så hästarna får lite att plocka med i hagen.
Hästmänniskan Ja, jag uppfattade det lite svart eller vitt. Och jagvskulle inte själv klara attvsätta ett så bestämt mål att göra om hwla mitt system...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.