Vädertråd 2!

Jag tyckte det var illa nog med de 10cm snö som vi fick här, och de har definitivt inte smält bort under dagen. Skulle smyga iväg med bilen på ett litet ärende trots att sommardäcken sitter på, men jag kom inte ens av parkeringsplatsen. Få se hur det utvecklar sig under morgondagen...

Glad att jag åkte och handlade på förmiddagen 😅 för nu kräksnöar det igen 🌨🌨🌨🌨

20220409_142431.webp

Börjar bli lite lätt trött på kyla och blåst nu, igår när jag kom ut från kontoret så kunde jag knappt stå upprätt i blåsten och min handväska var nära att blåsa bort. Idag var jag ute en längre promenad det blåste rätt rejält på sina ställen. Vill ha riktigt fint vårväder till påsk men det ser inte ut så på prognosen just nu. Ska ut till en ö där vi har bokat hotell långfredagen till påskafton och om prognosen står sig blir det en kall och blåsig historia. Så kommer nog inte ha så mycket nytta av den där balkongen som hör till rummet.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 713
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Oj, här hemma sover jag fortfarande gott och i lagom temp trots fönster i söderläge i sovrummet. Låter som att nåt gått fel i...
2 3
Svar
49
· Visningar
1 257
Senast: Rugge
·
Fritid Har ett paket på ett dhl-ombud, det kom 14/10 och ligger i en vecka. Då borde jag väl ha hela dagen imorgon på mig att hämta? Butiken...
Svar
12
· Visningar
464
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
296

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka