Vad vet ni om dessa hingstarna?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Cairo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 102
C

Cairo

Jag skulle vilja veta lite mer om följande hingstar; Boccelli, Bourbon, Figaro R och Rush Hour. Jag har läst allt om dom på Gränsbos hemsida, men jag skulle gärna vilja veta lite mer. Kanske finns det folk här som har avkommor efter någon utav dessa pojkar? :angel: Vad passar dessa hingstar till för ston? Skulle någon utav dom kunna passa min Wilma?

Sv: Vad vet ni om dessa hingstarna?

Jasså? Står det om avkommor också?

Seriöst? Finns det INGEN här med mera kunskap om dessa hingstarna än den informationen som står på Gränsbos hemsida? Ingen med avkommor efter dom eller någon som använt någon av dessa hingstar i år kanske till sina ston? *putt putt* :angel:

Ring Gränsbo, de är väldigt trevliga och berättar och visar gärna upp sina hingstar och avkommor. :)

Mitt fullblodssto har en halvsyster e: Bocelli som blev tvåa på riksföl -05.
Jag har inte sett många avkommor efter någon av hingstarna men Bourbon har nog lämnat en del ganska skarpa avkommor så han kanske inte passar på ett D-daysto.
Med Bocelli linjeavlar du på Donnerhall.

Jasså? Bocelli har Donnerhall i sig? Men.. skulle inte det gå och linjeavla på då eller blir det för nära menar du? :confused:

Bocelli är e: Don Schufro som är e: Donnerhall. Efter vad jag har hört så bör man inte linjeavla på Donnerhall men han hamnar väl i 4:e led på fölet från båda håll och det är ju inte så nära.

Liknande trådar

Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 937
Senast: Lea88
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 244
Senast: Inte_Ung
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 043
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 537
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka