Vad vet ni om den danska hingsten Iceman?

Sv: Vad vet ni om den danska hingsten Iceman?

Förra sommaren fanns ett stoföl e.Szkopul -Iceman till salu. En kompis till mig var och tittade på fölet och jag mailade ägaren då jag var intresserad av Iceman. Det verkar inte som om jag sparat mailet, men vad jag minns så skulle Iceman ha bra steg och fanns hos den danska ägare som hon köpte stoet av. Har för mig att ägaren inte visste så mycket om Icemans avkommor. Tror inte heller att han var tävlad.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 949
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 934
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 986
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 062
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka