W
Wanilj
Någon som känner till denne Bomarc-son?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han finns på Runnbäckens arabstuteri. Där kan du läsa mer om honom. www.runnbacken.org.Wanilj skrev:ingen alls som känner till honom?
Förtal och ryktesspridning? Källa? Bevis?CK skrev:pm.a neywaz, hon har visst kollat upp mycket av Bomarc-blodet.
carinaso skrev:Förtal och ryktesspridning? Källa? Bevis?
Carina på Silver Arabians
Wanilj skrev:Ahaaa... nu förstår jag....
carinaso skrev:Förtal och ryktesspridning? Källa? Bevis?
Carina på Silver Arabians
CK skrev:Menar du att jag förtalar Neywaz?![]()
Källa? Hon har SJÄLV påpekat att hon studerat många avkommor, vad hon kommit fram till vet inte jag, så där har jag väl faktiskt inget bevis?
Hon kanske inte ens har sett en enda häst med den stammen, vad vet jag?
Ja, just det. Jag tycker att det är onödigt att bidra till ryktesspridning så länge det inte finns några seriösa undersökningar gjorda.aenglah skrev:Jag tror att Carina skrev så då Neywaz enligt Bewelinn sagt att Bomarc blodet var ett läge där man borde röntga.
aenglah skrev:Jag betäckte mitt sto med Fynt förra året.
Han verkar ha väldigt hög dräktighetsprocent.
Mitt sto har ev. kastat men det beror ju iaf inte på hingsten.
Vad är det för sto du har?
Om du vill ha en hingst som presterat i distans så tycker jag Jalaam är ett bra val.Mitra skrev:*kl*
Har en liten fråga, jag har ett sto efter Polonez -Gokart-Pika
mamman är Cerwia- Pepi-Ceremonia
Har funderat att betäcka henne har tittat på lite olika hingstar vilken skulle ni rekomendera som finns på semin eller står i skåne?
Det ska bli en användbar avkomma som måste vara arabtypisk med fint huvud.![]()
BJÖRKIS skrev:Då vill jag veta, Vad har de presterat inom VAD?
Fynt är en snygg hingst, det håller jag med om, men vad vill du åstadkomma?
Väntar 2 föl efter min egen hingst nästa år, dessa ska båda komma till användning, detta är mitt krav för att ens få betäcka med honom, har självklart förköpsrätt på hans avkommor.
Ett distanssto som tävlar 80 km, avkomman ska jag ha själv.