Vad vet du om...

C

ChristinA

personen ovan???
Tråd-idé snodd från Senior.
Du skall skriva 3 saker du vet om personen ovan.
:bump: :bump: :bump:

Sv: Vad vet du om...

Har en blå Grand Danois tik som heter Nova.

Har även en Lancashire Heeler som heter Tjorven.

Bor litet nu, men ska inreda och bygga eget snart!

Oh my...

Har haft en Grand Danois som hette X (Xanti eller nåt sånt :confused: ) Även en Fila som nu är i himlen med X.

Hennes mamma föder upp frallor. Uppväxt med tjänstehundar, malle och schäfer.

Väntar på en am. staff. pojke som nog skulle heta Benjamin, innan hade hon iaf en dröm om att ta in en APBT från USA.

Bor i Skåne med sambo.

//E - fy vad jag fick rannsaka minnet!

Jaha.... *funderar så det knakar*
En skånetjej som håller på med jakt med sina hundar. Har väl en 3 stycken tror jag..??
Har nog ett par egna hästar också har jag för mig.

Sen kommer jag inte på mycket mer.... Har enormt dåligt minne.. Alzheimers-medium ungefär!
Sorry lady_vip!!

(Amstaffpojken är här redan ju :love: Jag gjorde en tråd om honom förut med flera bilder i, om du vill se.)

Har en vacker Weimeraner, som heter Loka.

Är medlem i Hundungdom (Heter det så? Låter skumt, men mitt minne säger det..)

Bor också i Skåne, skulle tippa på att det tar ca 1 timme från mitt :D

Väntar bäbis, bor i Skåne och haft Xanti och en fila. Har nu något annat litet och sött. Var det en amstaff?

Hihi, jo, jag har 3 stycken jyckar, som just nu precis flög efter min ena katt Svea, otroligt ansvarstagande hundägare:angel:

Jag har också alzheimers light, fick tänka i typ 5 minuter på Bebben, och ändå har vi hängt på detta forumet ingefär lika länge:o

Lillaloppan skrev:
Jaha.... *funderar så det knakar*
En skånetjej som håller på med jakt med sina hundar. Har väl en 3 stycken tror jag..??
Har nog ett par egna hästar också har jag för mig.

Sen kommer jag inte på mycket mer.... Har enormt dåligt minne.. Alzheimers-medium ungefär!
Sorry lady_vip!!

Jag är inte alls beroende av coca cola :devil: , var har du fått det ifrån??

:angel: :angel: :angel:

Bebben skrev:
Är medlem i Hundungdom (Heter det så? Låter skumt, men mitt minne säger det..)

Mhm, Sveriges Hundungdom, de tycker att jag ska sitta i styrelser och sånt, så jag styr dem med järnhand :D

Ska dit nu, bye!

//E

har en labbe och en lagotto och är ungefär lika gammal som jag (det där sista var en chansning).

En söt liten Amstaff, ja. En envis och självständig liten sak, som lär ge mig gråa hår i förtid :angel: Men det vägs upp av hans söta pussnäsa :love:

Har 2 Schäfrar, en tik och en hane.

Bor i Sthlm.

Känner Kaza :D

Har en labbe och en schäfer. Oreggade?! tränar och tävlar lydnad.
Har haft en dalamtiner som dog.
Har flyttat från Lund för att läsa, bor på Östkusten?!
Jobbade som personlig assistent innan.

Jag vet massor om dig!
Du vill/ville bli instruktör med!

Attans bananer... Har jag verkligen erkänt mitt beroende här på Buke...?? Hrm...i vilket fall som helst så är jag absolut inte beroende av en läskedryck... Absurt påstående!! :eek:

*springer handlöst till kylskåpet och kollar så colan inte är slut*

Bebben skrev:
En söt liten Amstaff, ja. En envis och självständig liten sak, som lär ge mig gråa hår i förtid :angel: Men det vägs upp av hans söta pussnäsa :love:

Har 2 Schäfrar, en tik och en hane.

Bor i Sthlm.

Känner Kaza :D

Rätt på samtliga. :banana:

Träffade Kaza igår, första gången på länge. Men i sommar ska vi ändra på det. Vi ska på träningsläger ihop. :bump: :bump: Och då ska jag bearbeta bort hennes tanke om en grandis. :angel:

oj vilken järnkoll!

allt stämmer men vi har flyttat tillbaka från kalmar och har börjat jobba som pers ass igen (fast hos en annan).

vad vet jag om dig då...

du jobbade väl med någon typ av friskvård? och bor i stan med kranarna och den fina ön bredvid?

:eek: :eek: GD?! Hon?! Trots att hon träffade mitt monster ;)

Är hon verkligen allvarlig med det, så säg till så ska jag rekommendera en bra kennel då. En, av inte så många numera, som har hundar som är bra mentalt. Övriga är typ som den jag hade, som hon ju träffade..

Psst, vill bara påminna dig om att vädret börjar hålla sig ganska stabilt nu! Benji har en flickvän här för tillfället, men träffar gärna en galen Labbe som vill busa på gräsmattan om ett tag..

:p

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 392
Senast: Troll
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
983
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 692
Senast: Tantan
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 253
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar