Vad växer i min saft?

Jag har en liten vinägermamma, tror jag, i min äppelcidervinäger på jobbet. Fast efter jag läst om vinägerålarna så känns den mindre god att dricka. :cautious:

Det var efter att ha läst om dem som jag själv helt lade ner projektet att göra egen vinäger...
 
  • Gilla
Reactions: ptr
Det behöver inte vara vinäger på gång. Vi får ibland likadana flor i vår cider under processens gång, och den kommer ut i andra änden helt normal. Då är det tex olika vildjästfenomen (vilket kan bli jättegott i flädersaft :d ). Har du smakat?
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 134
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 541
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Gaah, får ingenting gjort för jag sitter bara och ältar min koloskopi om en vecka. "Alla" säger olika om vad man ska, inte ska äta...
2
Svar
33
· Visningar
20 062
Kropp & Själ Jag är 30 år gammal, jag har så långt jag kan minnas haft en depressiv läggning. För ungefär ett halvt liv sedan hade jag min första...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 270
Senast: krambanan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Glasögon
  • Parfym
  • Huslån vilken bank?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp